Gelukt!

Op mijn vraag van 21 maart kreeg ik meerdere reacties. Allemaal hartelijk dank!
Nanos zette mij op het goede spoor. En zo leer je dus telkens meer. Echt waar: nooit te oud om te leren!!

Van onze vakanties maak ik altijd een heel fotoboek met redelijk uitgebreid verslag. Deze week ben ik zo een paar keer terug in Zweden geweest. Het maakte, dat ik steeds meer zin in de vakantie krijg!

Al zoekend en surfend op het wereldwijde web ontdekte ik een site, die links en info geeft over "prachtige vakantie-accommodaties van avontuurlijke Nederlanders en Vlamingen, die hun dromen "in den vreemde" hebben verwezenlijkt". Kijk maar eens op http://www.vakantielandgenoten.nl/ Allerlei accommodaties  in diverse landen kun je hier vinden. Allemaal met eigenaars die je in je eigen taal kunnen begroeten. Soms kan dat heel prettig zijn, denk ik.

meerinZweden.jpg

Allemaal een prettig weekend gewenst, wel een beetje kort, want, vanwege de zomertijd die zondagmorgen ingaat, een uur korter. Maar het wordt mooi weer, en dat is toch ook wat waard!

Niet vergeten de klok vooruit te zetten!!
klokvooruit.png

9 thoughts on “Gelukt!

  1. Fijn dat je probleem is opgelost.Zo zie je maar dat vragen helpt!
    En aan de site wordt gewerkt zodat ik er niet veel aan had.Maar ik ga binnenkort wel weer eens kijken.
    Wel een leuk idee trouwens.
    Fijn weekend en groeten van Ria.

  2. Hxc3xa9xc3xa9 Corry….jammer dat je zo kwaad van mijn verhaal over de liefde werd. Kan ik me wel voorstellen hoor.

    Over G. Wilders zal ik niet schrijven. Maar als je me nu belooft dat je me xc3xa9xc3xa9n onderwerp geeft (in dat rubriekje waar ik er om vraag) dan beloof ik je (ongeacht welk onderwerp) dat ik daar een vrolijke verhaal van zal maken. Afgesproken?

  3. Ja hoor Corry het fijn weekend heb ik zelf gemaakt.Je mag het wel hebben hoor.Ik maak wel weer een andere.
    h
    Het was anders vandaag hier koud op de fiets.Ik was even op de markt violen halen en die mag Wim even in de bakken zetten.Of dat er vandaag nog van komt?Nou dat denk ik niet.
    Hij moet 3 weken inhalen op de klusplaats.
    En hoesten doet hij nog als de beste.
    Het zal eerst wel lente moeten worden denk ik.
    Fijne zondag morgen.

  4. Wat een mooie kop foto is het geworden
    blij dat het gelukt is.
    Ik heb het weekend gewandeld in Almere wat een heerlijk weer was het ben jij ook nog in het bos geweest? het was echt het weer voor wij hebben mooie foto`s gemaakt.
    Fijne week
    Corry

  5. Hoi Corry,

    nee scandinavie hebben we nog niet gehad, maar wie weet over een paar maanden,wij zijn aan de beurt de volgende keer en dan hebben we onze reis naar Noorwegen al achter de rug hahaha.

    het was deze keer Oostenrijk, met soep met reepjes pannekoek,snitzel met salade buffet en als toetje een soort broodje met rode saus en warme vanillesaus erover heen heeerlijk hahahaha.

    fijne dag liefs

  6. Fijn dat je een bruikbaar antwoord op je vraag hebt gekregen .
    Heb je een fijn weekend gehad ?
    Hier wel …al is t altijd weer snel om dan he
    Voor nu een fijne maandag
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

