Vraagje

Ik heb al een paar keer geprobeerd zo’n afbeelding van de tickerfactory bovenaan mijn weblog te krijgen. Maar hoe ik het ook doe: ik zie steeds alleen maar de "formule", en een plaatje verschijnt niet. Ik doe vast wat verkeerd, maar wat? Ik gebruik de middelste code (HTML) en plak die in mijn beginlog. Moet ik misschien toch een andere nemen?

Deze had ik dus gemaakt, en dat hij nu hier wel staat komt doordat ik gewerkt heb met de rechtermuisknop om te copieren en te plakken. Ik denk, dat op deze manier de teller niet gaat werken. Afwachten maar.

Allemaal een fijne dag gewenst. De zon schijnt hier uitbundig maar er is een erg koude, harde wind. Brrrrrr.

8 thoughts on “Vraagje

  1. Ik denk dat je de ticker niet in je begin log krijg, of je moet de hele beginlog overnieuw maken denk ik,ik heb er later ook wat bij in gedaan en nu is het ook niet zoals het hoort.Fijne dag verder groetjes Cyber Oma

  2. Ik heb geen idee hoe dat werkt bij Web-Log
    Maar ik knip en plak ook met de rechter muisknop…en dan werkt het wel…maar ik heb dan ook een puntlog…dxc3¡xc3¡r zit denk ik het verschil he
    Enne…Ik weet niet waar je het vandaan haalt maar ik ben NIET naar mijn dochter hoor
    Ik zit gewoon thuis te naaien ….en hxc3¡xc3¡r buik kan je op haar weblog zien….Ik zie haar geregeld hoor…en anders sturen we foto’s naar elkaar…dat werkt OOK Hihi
    Fijne dag Corry…ja hier ook volop zon …maar wel fris
    Komend weekend wordt het beter he….gelukkig maar want die nattigheid…zijn we heel snel zat !
    Groeten Sophia

  3. Je hebt in elk geval de goede code. Gebruik je wel het tabblad HTML bewerken als je die code plaatst? Dat zit rechts boven het invoervak. Daarna kijk je even naar het voorbeeld. Het moet er dan staan. Als je er blij mee bent, plaats je het.

  4. Ik kan je niet helpen want ik ben niet zo handig met die dingen.
    Er is vast wel iemand die het je kan uitleggen.
    Ik probeer weleens wat en dan na lange tijd lukt het toch wel eens.
    Maar het is dan wel ergernis hoor!
    Tenslotte kun je niet alles weten.
    Fijne dag en groeten van Ria

  5. Misschien is er iemand bij Weblog beheer die je kan helpen. Of ze verwijzen je naar iemand die er verstand van heeft. Tenslotte maken ze ook kopfoto’s voor webloggers.
    Probeer het eens.

    Nu ik weet wat zo’n ticker doet: toch wel leuk inderdaad.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

