Wat is tijd?

Zo vlak voor het weekend een kleine overdenking. Ik was namelijk allerlei oude tijdschriften aan het opruimen (oud papier wordt straks gehaald) en dan blader je zo af en toe nog wel eens zo’n oud blad door. Ikke wel tenminste……..

Johan is lid van de Multiple Sclerose Nederland en dan krijg je een paar keer per jaar een nieuwsbrief. In die van december 2006 stond het volgende:

Tijd is ………….. altijd
Tijd is ………….. tijdloos
Tijd is ………….. hoogtijd
Tijd is ………….. tussentijd
Tijd is ………….. bijdetijd

Tijd is: tijd hebben voor elkaar!

Doe er je voordeel mee.

smileymetbloem.gif  Prettig weekend!!

8 thoughts on “Wat is tijd?

  1. Dankjewel voor deze les Corry….
    Ja als je gaat opruimen dan kom je van alles tegen he
    Lief dat ik je boeken mag lezen…maar ik kijk nog even rond….ik had er xc3xa9xc3xa9n voor 3,95 he….Versturen is nog duurder….want op Markplaats stonden er ook…maar die verzendkosten…
    Fijne vrijdag avond…en een fijn weekend
    Groeten Sophia

  2. Maar alles gebeurt ook tegelijkertijd. Alleen in onze fysieke wereld krijgt het een opvolgend effect door het tijdsaspect. Inderdaad: anders zouden we het niet kunnen bevatten, Nanos. Helemaal eens.

    Maar buiten onze dimensie bestaat tijd dus niet.

  3. Tijd is tijd voor elkaar.

    Corry ik zag dat je je categorie gelukt is mooi ja soms doe je iets wat je later gelukkig wel kan corriceren.
    Nu dit weekend is er geen wandelen maar ik heb wel foto`s en hoop ze gauw op het net te zetten van Hoorn zijn optocht over 650 jaar feest wat geopend is,
    Corry voor jouw en je familie een fijne avond.
    Corry

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

