Probleem voorbij

Ik kan weer een nieuwe categorie toevoegen. Ten einde raad heb ik de vraag namelijk voorgelegd aan het team van web-log en gisteren had ik antwoord!
Door de migratie had ik ineens 2x een zelfde soort categorie: 1x bij de "standaard-categorixc3xabn" van web-log, en 1x een door mij zelf aangemaakt geval, die uiteraard meeverhuisd was. Na de wijzigingen had ik nog niet weer geprobeerd een andere categorie toe te voegen, vandaar dat ik nu (pas) tegen dat probleem aanliep.

Stophier15

Vakantie 2007  heet de nieuwe categorie, en daar komen dit jaar dus de verslagjes (en foto’s) van onze vakantie terecht. Later meer dus.

4 thoughts on “Probleem voorbij

  1. Hoi corry ,

    ik zou je graag wat dingetjes vragen via de mail over noorwegen.,maar ik heb je mail niet,zou jij mij iets willen sturen,mijn mail staat hier boven,
    dan kan ik je terug mailen.
    thanks.

    fijne avond

    liefs

  2. Gelukkig Corry…dat het je gelukt is
    Ja ….soms heb je wat hulp nodig he…
    Inmiddels al wat beter met Johan ?
    Heb je nog van het weer genoten ?
    Voor nu…eet ze en een fijne avond
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

