Help!!!

Ik probeerde al een paar keer om een nieuwe categorie "Vakantie 2007" toe te voegen. Lukt niet. Ik krijg de kreet: "categorie bestaat al". En dat is dus niet zo. Ook als ik het alternatief probeer met "Vakantie Zweden" of "2007 Vakantie" wordt mij verteld, dat die al bestaat. Ra, ra, hoe kan dat?

Hebben jullie dat ook wel eens, en hoe los je het dan op? Mogelijk dat alleen "web-log-gebruikers" hier een antwoord op weten, maar ook andere bezoekers mogen met suggesties komen. Graag zelfs!

Dalapaardje

9 thoughts on “Help!!!

  1. Soms zijn er tijdelijke storingen bij web-log. Misschien dat het daar aan ligt… Anders heb ik helaas geen idee.

    Het is geheel toeval dat ik in uw logjes bekende dingen uit reiservaringen tegenkom… Met mijn ouders en broertje ben ik vroeger (ongeveer 10 jaar geleden) regelmatig naar Scaninavische landen geweest. Vandaar dat ik dat park in Oslo ken, en tevens ook de Stena Line. 🙂 helaas ben ik al een geruime tijd niet meer in Scaninavie geweest… De laatste keer was toen ik gedurende die vakantie 18 was geworden, en dat is 8 jaar geleden. Maar Scaninavie blijft mijn interesse hebben, ik heb namelijk goede herinneringen aan die ervaringen! 🙂

    Prettige avond (nacht) verder!

    Warme groet,

    Eline.

  2. Ik heb geen idee…Dxc3¡xc3¡rom….om al die moeilijke dingen te omzeilen….ben ik naar PUNT gegaan….
    Ik hoop dat je een antweoord krijgt
    Van mij krijg je een fijne vrijdag 🙂
    Groeten Sophia

  3. Corry, volgens mij is vakantie een categorie die automatisch door weblog wordt aangemaakt. Zolang je er niets inzet, zie je hem niet. Ben je wel op de goede plek bezig geweest?

    Enne…..zowel punt als weblog hebben voor- en nadelen. Het is echt een kwestie van proberen.

  4. Dat is de reden waarom ik zelf een weblog met wordpress gemaakt heb. Dan heb je veel meer flexibiliteit.
    Met boekcitaten op punt.nl heb ik nog nooit problemen gehad, terwijl ik bij web-log echt weggevlucht ben vanwege de vele problemen.

  5. Ik zou het niet weten!
    Dus nog maar even uitproberen.
    Wim is nog steeds ziek en ik ben de stem kwijt.
    lekker rustig is het hier dus.
    Gelukkig ben ik niet ziek en vanmiddag lekker even op de fiets geweest.
    morgen maar weer even wandelen.Hoewel…alleen is er niks aan.
    Fijn weekend en groeten van Ria.

  6. Corry
    Probeer eens Scandinavie misschien dat het dan lukt succes ermee.

    Morgen ga ik wandelen en hoop dan weer een leuk verhaal voor je heb

    Corry voor jouw en je familie een fijne avond.

    Groetjes van mij
    Corry

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

