Vakantiebestemming

Na veel praten denken, zoeken  zijn we er uit! We hebben de volgende boot geboekt:

Stena_Scandinavica_1988-1.jpg

De Stena Scandinavica

Deze boot zal ons van Kiel naar Gxc3xb6teborg brengen. Want we besloten dit jaar de vakantie vooral in Zweden door te brengen. Ik heb er lang tegenaan "gehikt"  of ik nog wel weer naar het Noorden zou gaan. Dit vanwege de toestand afgelopen jaar in Lillehammer.  Die schrik ben ik nog maar net een beetje teboven.  Zo heb ik 3 weken geleden pas de 1e keer weer zelf naar Assen gereden. Ik durfde niet meer alleen in de auto: doodsbang dat je weer zo’n aanval krijgt.  Eigenlijk vind ik mijzelf best wel nuchter, maar dat voorval heeft toch een grote impact gehad. 

Vandaar dat we nu naar Zweden gaan, overigens onze eerste Scandinavische "liefde". Ik verheug me erop dat ik mijn Zweeds dan weer eens wat op kan halen.
En ik weet zeker dat we veel plekjes te zien krijgen als hieronder:

meertje-1.jpg

Mooi he?

Even wat anders:

bosrozen.gif

Een grote bos rozen voor onze jarige schoonzus in Appingedam. We gaan er zo "even" naar toe om haar persoonlijk te feliciteren.

11 thoughts on “Vakantiebestemming

  1. Fijn dat je eruit bent wat je gaat doen de komende vakantie
    Ja dat de schrik er bij jou inzit begrijp ik helemaal !
    Knap dat je dan alweer naar Groningen hebt gereden…met Johan naast je ?
    Ik wens je vast veel voorpret….
    Gefeliciteerd met je schoonzus en vanmiddag een gezellige verjaardag
    Groeten Sophia

  2. Wat leuk Corry. Een paar jaar geleden hebben wij hetzelfde gedaan. Met de auto naar Kiel, daarna met de boot en toen met de auto weer naar Gxc3xb6thenborg en Stockholm. We sliepen op verscheidene campings waar we een huisje hadden geboekt. Voor mij was het de 4e keer, na Gxc3xb6thenborg (3x) en Boras / Hindas. Ik kom er graag.

    Jullie gaan een fijne vakantie tegemoet.

  3. Hartelijk dank voor de vlotte verzending van de bladmuziek van “Boven de sterren”. Ik ben er blij mee. Ik zal het zorgvuldig bewaren in mijn “begrafenismapje”.

    Ella

  4. Hartelijk dank voor de vlotte verzending van de bladmuziek van “Boven de sterren”. Ik ben er blij mee. Ik zal het zorgvuldig bewaren in mijn “begrafenismapje”.

    Ella

  5. Vakantieplannen maken zijn altijd leuk.Wij zijn nog nooit in het noorden geweest maar het lijkt me wel mooi.
    Toch maar eens overwegen.Dit jaar gaan we weer naar Frankrijk dus dat staat al vast.
    Fijne dag en groeten van Ria.

  6. Scandinavixc3xab heeft al heel wat jaren een grote aantrekkingskracht op jullie he?
    Hoeveel jaren trekken jullie nu al richting het Noorden?
    Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar ik weet zeker dat het er ooit weleens van komt, lijkt me geweldig !
    Of Schotland, daar droom ik ook van.
    Ik ga nog even doorsparen !!!

  7. Groot gelijk. Zweden is een prachtige bestemming. Het had ook in Zuid-frankrijk kunnen gebeuren 😉 Goed hoor, dat je toch weer zelf achter het stuur bent gekropen, eens moet die hobbel toch genomen worden….
    Geniet van het zonnetje!
    Fijn weekend,
    groetjes,
    D&K 😀

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

