Fijn weekend gehad

Wat hebben we een fijn weekend gehad in Twente. Vrijdag het huwelijk van mijn nicht met haar droomprins, Hier volgen een paar foto’s:

bruidsauto.jpg

In deze prachtige auto werd het bruidspaar rondgereden.

Ardivanachteren.jpg

De bruid "van achteren", mooie jurk! I.v.m. privacy krijgen jullie de voorkant niet te zien, ik weet niet of ze dat op prijs stelt. Maar zo krijg je in ieder geval wel een indruk van het borduurwerk enzo. Het kapsel heeft ze zelf in elkaar gedraaid. Tja, je bent kapster of je bent het niet….. (zij wel dus).

Zaterdag een heerlijk relaí dagje gehad. Even wat boodschapjes in Duitsland. Sommige dingen zijn daar in de supermarkten wat goedkoper als hier, en als je dan toch vlakbij de grens bent steek je even over.
Ook heerlijk een poos gezwommen en allerlei oefeningen gedaan in het zwembad. Even de Welness & Spa afdeling bezocht. Jammer dat ik niet wist dat ze zo’n salon  hadden anders had ik zeker een meer uitgebreide behandeling gekozen. Misschien een volgende keer?

Gisteren de jarige broer/zwager gefeliciteerd. Alle broers en zussen (met aanhang) waren er. Heel gezellig!

hekjemetbloemen.gif

Vanmiddag worden we in Veendam verwacht, want onze kleinzoon is jarig!

HJjarig12jaar-1.jpg

Deze foto maakte onze zoon vorig jaar van hem. Ik denk, dat hij zijn feesthoed vanmiddag wel weer op zal zetten.

7 thoughts on “Fijn weekend gehad

  1. Gefeliciteerd met je Kleinzoon
    Gezellig….zo een weekend weg met feesten en net thuis en alweer de hort op …
    Jullie kunnen het
    Fijn dat je zo gernoten hebt van de bruiloft en het weekendje weg
    Kan je er weer even tegen he
    Voor straks een fijne verjaardag
    en een hele fijne dag
    Groeten Sophia

  2. Nu Corry
    Jij heb een zeer druk weekend gehad lees ik
    bij mij was het rustig lekker gewandeld en ook mijn dochter was er zaterdag vanwege mijn verjaardag die week daar voor maar om dat ik toen ging wandelen hadden we het verzet.

    Ach het was geen verjaardag voor een kind dat verzet ik niet maar voor mijzelf vind ik dat minder belangrijk.

    Fijne dag verder.
    Groetjes van mij

  3. Ha Corry,
    Jullie hebben het maar weer gezellig gehad, en wat een mooie bruid. Gefeliciteerd met je kleinzoon.
    Zondag hebben we weer concert, maar je kunt er niet meer bij, we zijn al twee weken voor beide concerten uitverkocht. En ja, het koor zing OOK Fries, maar ook Russisch, Duits, Italiaans, noem maar op. We proberen alles.
    Groetjes, Hiltsje.

  4. Nog gefeliciteerd met de kleinzoon! 🙂

    En die jurk ziet er van achter geweldig mooi uit! Tja… daar begin ik nu echt naar te kijken, al duurt het nog ruim een jaar dat Fer en ik gaan trouwen… Ik kijk zeker al wel om me heen naar hoe anderen het doen. 😉

    Groetjes,

    Eline!

  5. Heerlijk een weekendje in het Hotel.
    Al was het dan maar 1 nachtje.
    Ik kom eigenljk nooit in Duitsland. In de zomer gaan we nog wel eens op de fiets maar in de winkel kom ik er nooit.
    Het schijnt dat de wijn er wel goedkoper is.
    Vorige week kwam een kennis en die kwam er net vandaan.Ging ook op de fiets en dan loont het nog!!!(zei hij)
    Als jullie weer zo dicht in de buurt zijn kom je maar eens aan!
    Hier ligt al veel sneeuw en vanavond moet ik naar de kerkenraad.Ik weet nog niet of ik wel ga.Ik hou niet van die benenbrekrij.
    Groetjes van Ria.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

