Zomaar wat

Een paar dagen razend druk geweest. Zelfs (bijna) geen bezoekjes afgelegd in weblogland. Maar ik ben er eventjes weer!
Gisteravond de laatste les "website maken" gehad. Ik heb er best wel veel geleerd. Durf nu ook beter wat te proberen op de p.c. Kijk en dat is alleen al de winst van het volgen van p.c.-lessen. Of ik daadwerkelijk een "echte website" zal gaan maken? De tijd zal het leren.

Pc_1 

Voor het bruidspaar van a.s. vrijdag hebben we een huwelijksboot gemaakt. Tegenwoordig vraagt men enveloppes met inhoud als cadeau. Helemaal niet leuk om te geven. Maar goed: geld dus. Maar niet in een enveloppe! Als familie gooien we vrijdag al onze "giften" op een hoop, en bergen dat op in het ruim van een (aangepaste) boot. We zijn er aardig mee aan het frxc3xb6belen geweest. Maar ’t is gelukt!

Voor Sinterklaas hadden wij een pakjesboot als surprise gemaakt. Deze was nog in zeer goede staat, en de (gelukkige?) eigenaar doneerde hem graag voor ons doel.

Pakjesboot

De boot is danig door Johan bewerkt, en ziet er nu als volgt uit:

Huwelijksboot

Goed geslaagd, vinden we zelf. En nu maar hopen, dat het bruidspaar (of hun ouders) deze log niet zien vxc3xb3xc3xb3r vrijdag. Maar ze zijn erg druk, druk, druk heb ik gehoord, dus ik neem dat risico.

3 thoughts on “Zomaar wat

  1. Wat een leuk idee van die boot!!
    Ik vind geld geven ok niet echt leukk maar ja wat moet je met zoveel kado’s die je niet zelf uit kunt kiezen.Een verlanglijstje kan ook maar meestal hebben de bruidsparen tegenwoordig al een paar jaar samengewoond en hebben alles al.
    En sokken breien…ja ik heb ook last van mijn armen maar als ik even doorzet wordt het bij mij wel wat minder.Ik doe het ook heel ontspannenen en dat helpt ook .Ik heb wel een eigen website gebouwd op de cursus maar ik doe er niets mee.Veel te ingewikkeld.Het kan veel eenvoudiger.Maar net als jij heb ik er wel wat van opgestoken.Ik weet nu meer van de p.c af.
    Fijne avond en groeten van Ria.

  2. Dat geld geven is ook niet mijn favoriete kado maar …dat hebben ze graag he…en ook wel te begrijpen…maar die boot is heel leuk zo hoor…en dat geeft toch een stuk leuker he
    Ja ik geloof dat je door die lessen veel meer durft….en misschien zien we ooit nog eens een Website van jou verschijnen….want wel bij houden he…en DOEN wat je is geleerd want door herhaling leer je t pas echt goed…als je zoals wij wat ouder bent…
    Voor nu een fijne avond
    Groeten Sophia

  3. Leuk, die boot!
    Geld geven vind ik echt helemaal niks. Alleen al het feit dat men er om vrxc3¡xc3¡gt en dan zogenaamd subtiel zo’n envelopje achter het woord ‘cadeauwens’ … Grrr. Alsof die cadeautje-euro’s iets uitmaken op een dag die txc3xb3ch al in de papieren loopt (en die je niet zou organiseren als je het niet betalen kon) en alsof ze tegenwoordig niet alles al hebben als ze trouwen, inclusief dikke inkomens.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

