IQ-test + het weer vandaag

Gisteravond ook de IQ-test gedaan? Ik heb meegedaan, en de score valt mij alleszins mee. Ik had totaal 14 fouten, dus 46 punten. Omdat ik 56+ ben heb ik dan nu een iqscore van 129. Kijk hier als je de test nog eens wilt maken, of voor een scoreformulier. De gemiddelde score in Nederland was 114. In de zaal was de hoogste score 140, maar degene die dat behaalde zat dan ook in het vak met de professoren. Tja…..

Wolkregen

Het weer van vandaag: Het stormt, het regent en ik ben benieuwd of de bomen om ons huis het allemaal houden. Tjonge, jonge, wat gaat het er aan toe buiten. Vanmorgen nog wel naar het zwembad geweest, maar dit keer heb ik toch maar de auto genomen, vanwege de wind en de regen. Eigenlijk zeer tegen mijn principe in. Want hier in ’t dorp poog ik zoveel mogelijk op de fiets te doen. Gevolg is wel, dat ik dus wat vaker naar de supermarkt ga, omdat je op de fiets nu eenmaal niet zoveel tegelijk mee kunt nemen.

Maar het zwemmen was heerlijk! Donderdags is de temperatuur van het water xc2xb129xc2xb0 C, want er zwemmen groepen 55-plussers en aansluitend is er tijd voor de baby’s. Vandaar die lekkere watertemperatuur. Goed voor de oude botten. Lach_5

Fijne, stormachtige, donderdag gewenst!!

Update 14.40 uur:

Exc3xa9n berk heeft mde storm niet weerstaan. Zojuist kwam de buurman vertellen, dat er een boom geknakt was en deels in zijn tuin is terecht gekomen. Dat moest natuurlijk even op "t portret:

storm 18-1-07

Buurman’s tuin……

storm 18-1-07

Het wandel/fietspad tussen onze tuinen geblokkeerd……

storm 18-1-07

Ook de andere boomsoortenn verliezen takken. Wat een bende op straat!!!

Inmiddels zijn de buurman en Johan druk doende de berk op te ruimen. Geen prettig werkje met dit weer. Maar ’t moet gebeuren.

7 thoughts on “IQ-test + het weer vandaag

  1. Ja ook hier allemaal rommel op straat….vanmorgen al…Hoe t nu is weet ik niet…ben er vanmiddag niet meer uit geweest
    Wel zijn er hier twee palen van de schutting kapot…Gert is de schutting aan het stutten…ik hoop dat ie het houd !
    Heerlijk he…die warme temp van het zwembad water
    Dat is hier op vrijdag…dus ik zwem morgen in lekker warm water….
    Soms is het wel eens txc3xa9 warm…dan vind ik het niet lejkker.
    Fijne avond Corry…ik hoop dat de andere bomen blijven staan
    Groeten Sophia

  2. Nou, als het bij die ene berk is gebleven valt het me nog mee, bomen genoeg om te sneuvelen zou ik zo denken!
    Jeanine en ik hebben ook fanatiek meegedaan met de IQ-test, Jeanine scoorde een IQ van 116, boven Neerlands gemiddelde dus! Zelf had ik 7 fout, dus een IQ van 139, had best gepast tussen de professoren 🙂

  3. Ach ja de I.Q.test….dat had moet eens eens gaan bekijken Corry.
    Ik kan je nioet beloven dat ik de uitslag vermeld…dat ligt er aan..whahahahahahahaha

    Ga je nog een nieuwe berk plaatsen of gebruiken jullie de ruimte voor een andere boom.
    Ik ben wel benieuwd.
    Wij hebben ook eens een berk gehad maar tjonge wat een rommel heb je van die boom zeg.

    gr. van Mus

  4. En ik hoorde dat er volgende week ook een weeralarm verwacht wordt…

    Bedankt voor het berichtje op mijn log, trouwens. Nee, ik kende Daen niet. Maar was er inderdaad wel door geraakt. Vandaar dat ik wat aandacht aan zijn vermissing had gegeven. Helaas is er slecht nieuws voor zijn naasten… Vreselijk gewoon.

    Maar hopelijk hebben jullie een fijn weekend.

    Liefs,

    Eline.

  5. Hallo Corry

    Hier was het redelijk om ons heen waren er wel schade wij gelukkig niet.
    Jij vroeg wat er op mijn muis staat het is de klok met de datum.

    Hier is het weer beter maar wij gaan dit weekend niet wandelen gaan morgen naar mijn dochter volgende week is er weer wandeln.
    Een fijn weekend verder ook voor jouw familie.
    Groetjes van mij

  6. Pffffffffff was wel erg hoor die storm. Manlief en hond hadden zich in bed verstopt…want hier op 10 hoog was het geen pretje. En ik was in Amersfoort gestrand. Kon gelukkig nog een hotelkamer op de kop tikken…toen ben ik maar met mn collega in de bar gaan zitten…hihihi een mens moet wat! *knuf*

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

