Mooi gedicht

Vandaag heb ik de ontvangen Kerst- en Nieuwjaarskaarten maar eens van de muur "geplukt". Opruimen dat spul dus. 67 stuks hebben we er dit keer ontvangen. Als je die kaarten dan nog eens even allemaal bekijkt, kom je  dat gedicht weer tegen, dat je zo mooi vond. Ik zal het hier even voor jullie noteren:

Onaantastbaar

Als je

maar een droom hebt,

een bewoonbaar visioen.

Als je hart

zich maar niet sluit,

je taal maar niet verkilt.

Wel winter,

maar je blijft er mens bij.

warm en prachtig mens.

Lente wordt het, zomer,

onaantastbaar

sta je in bloei.

Geniet ervan, je hebt een heel weekend de tijd!

Wij gaan morgen naar Nijverdal om drie verjaardagen te vieren. Altijd gezellig, want dan zie je je broers en zus  (met resp. aanhang} eens weer.

Rozen_gemengd

Een bloemetje voor de jarigen, mxc3xa8t onze felicitaties natuurlijk.

imageen Prettig weekend gewenst!

3 thoughts on “Mooi gedicht

  1. Hallo Corry.
    Ik laat de kaarten hangen tot eind jan.
    Maar het gedichtje is mooi.
    Dus morgen even hier in de buurt?
    Nou ja bijna dan.
    Gezellig een verjaardag en dat je dan de hele fam.gelijk ziet.
    Fijne dag morgen en groeten van Ria.

  2. Onze kaarten hangen ook nog even…ik denk dat ik er ook een goeie 60 heb
    Staat wel gezellig he…en ja als zo een gedicht je treft…dan bewaar je dat he
    Mij zegt het niets…Ik snap t ook niet helemaal…..maar dat is erg persoonlijk he.
    Voor jullie een fijn weekend met al die verjaardagen
    Wij doen het iets rustiger aan!
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

