1e log in 2007

Champagneglazen

Ja, ik weet het: ik ben wat aan de late kant…., maar ik hef alsnog het glas met jullie om op het Nieuwe Jaar te klinken. Allemaal heel veel blogplezier in 2007 en dat we elkaar maar vaak mogen tegenkomen op het wereldwijde web!

Als op Oudejaarsavond de seconden langzaam wegtikken naar de 12.00 uur ( of 0.00 uur, zo je wilt) kijken Johan en ik elkaar aan en constateren, dat we best een fijn jaar achter de rug hebben. En op het uur U klinken we op 2007 en wensen we elkaar een net zo’n goed jaar als 2006 toe. En dan is Johan meteen jarig dus en vergeet ik hem te feliciteren!!!!!

Na een kwartiertje wil ik dat weer goedmaken, maar dan staan we samen buiten naar het vuurwerk te kijken en dat noodt ook niet echt uit om eens even te knuffelen. Maar uiteindelijk kwam het dus toch nog goed!

image

We hadden wat buren uitgenodigd om met ons te klinken op zowel het Nieuwe Jaar als de verjaardag van Johan. Ze mochten kiezen tussen middernacht of ’s avonds (op Nieuwjaarsdag dus). Dit jaar kwam bijna iedereen ’s nachts (’s morgens) met als gevolg dat we zo’n 14 personen op bezoek hadden.

Maar wat was het gezellig! De laatsten gingen zo ongeveer half vier weg. Dan nog "even" de boel naar de keuken brengen, hapjes in de koelkast, kamer een beetje opruimen voor de visite die over een paar uur komt, en dan kunnen we naar bed. Inmiddels is het dan ca. half vijf en het is heel onrustig in mijn hoofd. De raderen knarsen, maar wonder boven wonder heb ik toch nog zo’n 5 uur kunnen slapen. Gelukkig maar!

Natuurlijk kwamen de kinderen en kleinkinderen ook op bezoek. Johan kreeg een kruiwagen, want de oude was zo’n beetje xc3xa9xc3xa9n bonk roest.

Kruiwagen

Zo, daar kan weer naar genoegen mee rondgelopen worden. Ook krijgt hij nog een kalender met foto’s door zoonlief gemaakt. Maar de afdrukcentrale had het vermoedelijk erg druk, dus dat cadeau komt nog.

Persoonlijk heb ik hem een gsm gegeven. Toen ik in de vakantie in Lillehammer die gekke aanval (zie hier) had zat Johan prinsheerlijk in de zon buiten en kon ik hem niet bereiken. Dat zal me nu dus geen tweede keer overkomen, denk ik. Bovendien hoop ik zo’n traumatische ervaring niet nog eens mee te maken. Maar een extra telefoontje is nooit weg, denk ik dan maar.

’s Avonds nog een paar buren op bezoek gehad, en aan het eind van de dag denk je dan: "Pfffff, dat hebben we weer overleefd….."  We hadden een fijne, gezellige dag.

Gisteren wat bijkomen en bijslapen (voorzover dat kan) en vanmorgen even lekker het huis door. Dat ziet er weer spic en span uit. Heerlijk!

image

Tot slot een bloemetje voor Johan met de wens dat er veel muziek in 2007 mag "zitten".

4 thoughts on “1e log in 2007

  1. Dat was voor jullie een gezellige nieuwjaarsviering zo midden in de nacht
    Dus die visite heb je gelijk gehad….en dat het gezellig was blijkt wel uit het tijdstip dat ze weer gingen…Ja en dan maalt alles door je hoofd he…maar fijn dat je toch nog best een poos hebt geslapen.
    Leuk dat Johan een nieuwe kruiwagen heeft gekregen…dat is een mooi kado…en groot gelijk met die gsm…. Had hij er dan niet een ?
    gert had voor zijn werk altijd een telefoon en zei…straks hoef ik er niet een…heerlijk zonder …maar daar heb ik een stokje voor gestoken…Zodra hij zijn telefoon van zijn werk in moest leveren heb ik gezorgd dat hij er weer xc3xa9xc3xa9n kreeg
    Maar hij begreep gelukkig ook waarom.
    Want nu is hij ook hele lange morgens weg met het post bezorgen…en iedereen kan wat overkomen….en dan kan je in ieder geval elkaar bereiken
    Mits hij hem niet thuis laat liggen natuurlijk. ( gebeurt ook wel eens….grrrr )
    Voor nu een fijne avond Corry….de rust is bij jullie weer gekeerd…..en ….had je hapjes genoeg of zit je nu nog aan de stukjes kaas en worst ?
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

