Lekker gegeten

Nou, iedereen had hartstikke zijn best gedaan op het onderdeel van het menu waar hij/zij verantwoordelijk voor was.

Op het menu stonden de volgende gerechten (naam van de kok erbij)

Kersttakbalk

Preisoep met gerookte zalm

door  Hendrik-Jan

Zalmmousse

door Jeanine

Varkenshaas in filodeeg

door Nico

Geroosterde aardappelen, salade van groene groenten,

stoofpeertjes. Christmaspasta, kastanjechampignons in porcinisaus

en broccoli

door Annette

IJstaart en Perzikbavarois

door Corry

Tafelversiering & menukaart

door Anika

Kersttakbalk_1Onnodig te zeggen, dat iedereen zeer tevreden was over de kookprestaties van de diverse koks. We hebben gesmuld!

One thought on “Lekker gegeten

  1. Dat lijkt me een heerlijk menu…maarre…hi….ik mis de foto’s !!
    Geintje hoor
    Ieder maakt zijn/haar log op hun eigen manier he….
    Ik heb heel veel lezers die speciaal voor de foto’s komen….wat ouderen…wat familie….dus …die doe ik graag eeb plezier…toch ?
    Maar zo samen een menu samen stellen lijkt me ook leuk….want voor ons troepje een heel menu maken is ook geen haalbare kaart meer…
    Club wordt te groot en de kamer te klein
    Stamppot kan nog net…en is ook heel gezellig hoor
    Deze reis was het bij ons heel rustig ….maar wel gezellig hoor…maar dat heb je wel gezien he
    Nog een fijne avond en slaap lekker voor dtraks
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

