Prachtig aanbod!

In NCRV gids voor volgende week zag ik een advertentie geplaats, waarbij ik prompt in de lach schoot toen ik het las.

Ik heb dus snel even de webside van die firma opgezocht en daar vond ik

Header_carevision

Zin in? Kijk dan gauw even op de site van Carevision !!

Moeilijke keuze he? Als je al een poos overweegt om je ogen te laten laseren is het misschien een optie om dat nu te doen. Kun je straks frank en vrij, en overal, je dvd-tjes bekijken.

Ik doe er niet aan mee, sinds een buurvrouw zich heeft laten behandelen en daar ruim een half jaar verschrikkelijk last van heeft gehad. Altijd en overal de zonnebril op. Werken in de tuin ging niet want dan moet je je bukken. Autorijden: forget it. Manlief moest haar elke dag naar het werk brengen, en ook daar had ze de zonnebril op. De ellende is nog niet helemaal voorbij, maar er gloort licht.

Nee, ik zoek volgende week wel een nieuwe bril uit. Weet alleen nog niet welke actie ik gebruik van zal maken. Die van Geen verrassingen aan de kassa-Hans, of die van Greving & Greving, of die van Eyewish, of die van Pearle. Misschien als daar eens een draagbare dvd-speler cadeau gegeven wordt? Lach_2

Bril

4 thoughts on “Prachtig aanbod!

  1. Moeilijke keus Corry, kun je niet: “Iet wiet waai weg” doen?
    Prettig weekend,
    Hiltsje.
    P.S.
    Mijn mem heeft beide ogen laten laseren en heeft nergens last van gehad, het kan dus ook anders…

  2. Ben je lid van de ANWB kan je ook naar Het Huis daar krijg je korting met je ANWB pas dus nog er een bij maar het gaat om je ogen en dan is de belangrijkheid de goede bril voor een redelijke prijs vind ik.
    Groetjes van mij Corry

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

