Zomaar even wat

Eigenlijk heb ik niks geen bijzonders te melden. Heb mij vanmorgen alweer lekker "afgebeuld" in het zwembad. De "zwemjuf" zet je wel aan ’t werk hoor! Meer dan een half uur allerlei oefeningen, waardoor heel veel spieren een optater krijgen. Vooraf en erna een paar baantjes trekken, en dan stap ik weer zeer voldaan uit het water. Heerlijk!

zwemmen.gif

Gisteren heb ik maar eens blad en dennennaalden geveegd. Ik hou erg van de herfst, vooral de kleuren in het bos enzo vind ik prachtig. Minder prettige bijkomstigheid van de herfst is al dat vallende blad. Maar voor de conditie is het prima al dat veegwerk. En vandaag wordt de groene container geleegd, dus even gezorgd dat die vol is….

lachen-ernst.gif

Gisteren ook alle ramen buitenom gewassen. Kan ik tenminste weer  goed naar buiten kijken.  Tussen al die drukke werkzaamheden door ben ik ook nog bij de jarige buurvrouw op bezoek geweest. Moet kunnen, toch?

Straks maar eerst even wat boodschappen doen, en dan moet ik maar eens aan het strijken. Er ligt weer een stapel. Dus ook vandaag hoef ik me niet te vervelen.

Tot de volgende keer!

6 thoughts on “Zomaar even wat

  1. Vandaag hebben wij een uur gewandeld.
    Het was nog heerlijk weer.Eigenlijk moesten we dat iedere dag even doen!!!Maar met een man die altijd iets anders heeft….En alleen vind ik er niks aan.
    Zwemmen vind ik heerlijk.Ik heb 16 jaar iedere vrijdag gezwommen maar vorig jaar had ik er ineens geen zin meer in.Ik ga nu alleen nog 1x per week naar de fitness.
    Maar lopen met een zere voet ik niet echt een pretje. Tja.. het is niet anders en je moet toch wat om in conditie te blijven!
    Eind van de week wordt het koud met nachtvorst.Plantjes kunnen weer naar binnen.Als dan overdag het zonnetje komt is het heerlijk.
    Groeten van Ria en welterusten.

  2. Ja Corry, die meiden zijn beide mooi, maar onze eigen dochter en haar meiden mogen er ook zijn. Dus ze passen er prachtig bij.
    Als je onze dochter eens wilt bekijken op de foto moet je even op nyske.web-log.nl kijken.
    Groetjes Hiltsje.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

