Zomaar even

halloallemaal.jpg

Al een paar weken is de schilder bezig ons huis een fikse opknapbeurt te geven. (Voor de goede orde: hij werkt hier niet elke dag). Vanmiddag zei hij, dat hij nog xc3xa9xc3xa9n dag nodig heeft voor de laatste klusjes, en dan hebben we een huis om door een ringetje te halen! ’t Is maar goed, dat de WOZ-waarde niet afhankelijk is van het schilderwerk.

Binnenkort zal ik eens een fotootje plaatsen van "voor en na".  Kun je ’t zelf zien…..

Deze schilder is een hele goede vriend van ons en ook reeds de 65 gepasseerd. Maar hij weet zoveel leuke gezegdes, mopjes, etc. Jammer dat ik ze niet allemaal onthouden kan, maar de volgende weet ik nog!!

Als je ouder wordt, wordt alles minder, behalve het vergeten…

Denk daar maar eens over na!

daghoor.gif

2 thoughts on “Zomaar even

  1. Ja Corry dat is een goeie!!!
    Wim heeft altijd een hekel aan schilderen.Hij is wel een echte klusser maar schilderen daar wacht hij mee tot het echt moet.En oh ja…de pompoensoep gaat niet door!!
    De buren hebben de pompoen terug gevraagd.
    Hij groeide bij ons in de tuin want hij was door het gaas gegroeid.Hebben we maanden last van gehad en nu wilden ze hem terug.
    Vlg. jaar knip ik alles wat door het gaas naar onze kant komt af.Ja ik weet het …niet christelijk maar ja ze hadden er zelf toch ook wat.
    Nou ja laat ze er gelukkig mee zijn .Verder zijn het wel geschikte mensen.Het zijn Turken en altijd wel een beetje anders dan wij.Maar dat vind ik niet erg.
    We hebben er geen last van en dat was bij de vorige buren wel anders.
    dat waren gewoon Nederlanders maar niet mee te leven.We waren blij dat ze het huis verkochten.
    Ik wens jullie een fijn weekend
    Groeten van Ria.
    Oh ja…dat hallo plaatje komt me bekend voor.

  2. Dat is een wijsheid als een koe.
    Jullie huisje zal er wel leuk uitzien na het schilderen, denk ik.

    Ik heb nog steeds mij problemen hoor meid, maar ik praat er niet echt over op de log. Misschien zouden jullie mij dan een ongelooflijke zeurkous vinden. 🙂

    Fijne dag.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

