Nog een foto

Zondag plaatste ik op dit logje enkele babyfoto’s van mij. Ik vond er nog eentje in een ander album. Waarschijnlijk op dezelfde dag gemaakt als de "vachtfoto".

pa-ma-ik1941.jpg

Mooi die kanten kraag, he? Mijn vader is daar 25 jaar en mijn moeder 21. Volgens mij waren ze best trots op hun dochter……..

famBouwhuis19412.jpg

En hoe vind je deze? Een heel klein, beduimeld fotootje in een album. Dankzij de pc kun je er dan weer een "mooi"  plaatje van maken. Je ziet hier mijn opoe en opa, mijn vader en mijn tante. En mij natuurlijk. Kortom: de hele familie van vader’s kant.

Toch wel bijzonder zo’n fotootje, gemaakt in 1941, in oorlogstijd dus.  Mogelijk zijn ze zuinig geweest op wat filmrolletjes, want er bestaan ook nog foto’s, die gedurende de oorlog gemaakt zijn. Maar niet van oorlogstaferelen of zo. Alleen maar van familie etc. Heel apart vind ik dat.

3 thoughts on “Nog een foto

  1. Leuk Corry…dat je er nog een paar hebt gevonden !!
    Maar …wat leken ze oud vroeger he…je zou je ouders wel 40 schatten…..
    Maar die onderste…en dan in oorlogstijd…
    Wees er maar zuinig op
    Leuk hoor…je was een mooie baby !
    Fijne avond en groeten van Sophia

  2. Wat zijn zulke foto’s toch vreselijk aardig om te zien, ook al ken je de personen niet. Ze geven zo’n prachtig tijdsbeeld en roepen gevoelens op…. Ik hou van dit soort foto’s. zal met de leeftijd te maken hebben. Zoals Sophia al zei: wees er maar erg zuinig op.
    Gr. Bert

  3. meid wat fantastisch mooi.
    wat is er toch veel veranderd hxc3xa8.

    antwoord op je reactie bij mij.

    Jij kunt nou wel zeggen dat je zo lekker kookt…
    maar..

    is dat ook echt zo?????
    whahahahahahahahaha
    pas op wat je nu antwoord Corry…voor je het weet heb je een paar mee-eters.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

