Kinderfoto's

Deze week zag ik bij Sophia de vraag of er van haar lezers/bezoekers ook babyfoto’s bestonden. En ze showde zichzelf als baby op een vachtje. Ongetwijfeld gemaakt door een beroepsfotograaf.

Nou, ik heb ook op zo’n vacht gelegen!

proef.jpg

En ook nog een foto van mijn trotse vader met mij, ergens achter ons toenmalige huis in de tuin. Deze foto is vast op een maandag gemaakt, want er hangt me toch een rij sokken aan de waslijn!

paBouwhuis.jpg

Ik denk, dat ik op de onderste foto nog jonger ben als toen ik op dat vacht lag. Maar dat weet ik niet zeker. Er staat namelijk alleen een jaartal achterop de foto’s, geen exacte datum.

Nog een fijne zondag gewenst!

6 thoughts on “Kinderfoto's

  1. Ja …leuk Corry !
    Das ook bij de fotograaf…en die onderste zag ik al eens he…maar daar ben je vxc3¡st jonger !
    Maar ook dit zijn van jou de enige baby foto’s ?
    Goed bewaren he….
    Nog een fijne zondag
    Groeten Sophia

  2. Wat een prachtige prentjes Corry !
    Heb je trouwens veel foto’s van vroeger?
    Tegenwoordig knippen we maar raak, maar dat was toen wel anders.

    Groet, Ali J

    PS: Je had het helemaal goed wat Berend betreft, hij heeft Abraham gezien afgelopen zaterdag.
    Weer een paar haren minder.

  3. Ja, vroeger gingen je ouders echt met je naar de fotograaf. Heel pechtig allemaal. Nu haal je je foto’s bij de drogist, 200 voor 12 euro…
    Fotografen kwamen overigens ook langs huis. Volgens mij belden ze dan gewoon bij ieder huis aan. Met vachtje misschien?

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

