Startzondag 2

Zondag schreef ik eenlogje over de startzondag. Maar die bestaat natuurlijk niet alleen maar uit een kerkdienst en het aansluitend samen koffiedrinken. De voorbereidingscommissie had bedacht om samen te gaan brunchen, en de deelnemers werden verzocht hun creatieve kunst v.w.b. die brunch te tonen. M.a.w. men "moest" zijn eigen eten meenemen. En gelukkig bracht niet iedereen een zakje met bolletjes, of een gesneden brood mee. Nee, er was een hele varixc3xabteit aan gerechten. Hartige taarten, koude ovenschotels, salades in allerlei soorten, fruit, teveel om op te noemen. Ik heb het buffet een paar foto’s gemaakt:

Gedekte_tafel_verkleind

Andere_kant_1

Als je goed kijkt zie je op de onderste foto zelfs een stapel pannenkoeken. Reken maar dat die zomaar op waren! Want na het "eet smakelijk" stormde de jeugd naar voren en in een mum van tijd was er van de stapel niks meer over. Ze hadden dan ook ruim de tijd gehad om alle etenswaren in ogenschouw te nemen. Het was een kostelijk gezicht. Ongeveer 130 mensen aten mee. Heel gezellig!

Na de brunch kon je nog mee te doen aan een puzzeltocht per fiets of auto. En je kon ook nog klootschieten. Deze activiteiten hebben wij maar aan ons voorbij laten gaan. Het was goed zo.

5 thoughts on “Startzondag 2

  1. Dat zal best heel gezellig zijn geweest
    Zoiets word hier ook gedaan…alleen waren wij er toen niet !
    Haha…..wat ben je druk geweest bij mij…maar ik heb je foto gezien hoor
    Met een beetje creativiteit kwam ik er
    Corry vxc3xb3xc3xb3r de sokkenwas…
    Leuk die foto…maar ik begrijp dat jij ook niet veel hebt
    Jammer he
    Mijn ongens kregen 4 boeken vol mee toen ze de deur uit gingen…Ik was er sltijd goed druk mee…maar vond het leuk hoor…dat plakken en bijschrijven!
    Voor nu nog een fijne dag …Groeten Sophia

  2. Hoi Corrie, ja dat ziet er erg lekker uit.
    Om even op die tuin terug te komen, ze hebben open dagen gehad, en doen dat volgend voorjaar vast en zeker weer. Ik hou jullie wel op de hoogte op mijn log. Groetjes Hiltsje.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

