Aardappelpoffer

Vervolg op dit berichtje over de aardappelpoffer.

Ik heb gebeld met de Rosenthal vestiging in Batavia Stad (Lelystad). Mijn zoon had daar de pan gekocht. Nou, ik kan hem gebruiken op de keramische plaat, maar wel voorzichtig a.u.b.! Omdat de pot van (ruw) aardewerk is, kan de kookplaat beschadigd worden. M.a.w. men wil geen reclames achteraf hebben over beschadigde apparatuur.  Goed dat ze waarschuwen als je belt, maar eigenlijk moet dit op de bijsluiter staan, of bij aankoop verteld worden.

Ik ga binnenkort de pan maar eens even  uitproberen. Benieuwd wat het wordt.

Allemaal een fijne dag verder!

8 thoughts on “Aardappelpoffer

  1. Daar heb je al snel antwoord op !
    Ja kijk maar uit…want schuiven gaat niet….krijg je krassen hoor !
    Succes…en als t likt mogen we vast wel met je meegenieten !!
    Slaap lekker voor straks
    Groeten Sophia

  2. Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord, van die aardappelpoffer.
    Natuurlijk ben ik wel heel erg benieuwd naar het resultaat van het poffen.
    Vooralsnog wens ik jullie een smakelijke maaltijd toe !

    Groet, Ali J.

  3. Fijn, Corry, dat je er even bij vermeldt dat ze in Bataviastad te koop zijn. Heb net gebeld met Rosenthal, ze hebben er nog een paar en houden er eentje voor me achter. Ik ga hem donderdag halen (dan heb ik de auto, ‘k heb geen zin om op de fiets te gaan …) en meteen uitproberen.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

