Opgeknapt!

Vandaag heb ik een bezoek gebracht aan de pedicure en aan de kapper. ‘k Moet zeggen dat ik daar aardig van opgeknapt ben. Lach_1

Voetjes

Zo waren mijn voeten ooit!

Nu kunnen mijn voeten er weer helemaal tegenaan en mijn haar is gelukkig weer kambaar.

Ik ben namelijk gezegend met een hele dikke bos haar, dat elke keer behoorlijk uitgedund moet worden om het een beetje toonbaar te houden. Want er zit ook van nature een hele boel "slag" in, oftewel (volgens de kenners): ik heb mooi gemakkelijk haar. Ben er dan ook best tevreden mee. Maar ik moet wel zorgen op tijd bij de kapper in de spiegel te gaan kijken, anders kom ik er niet meer doorheen met kam of borstel.

Kapper_schaar_kam

Dat was vandaag.

Morgen geen tijd om een logje te plaatsen of op bezoek te komen. Dat laatste zal ik nu nog even bij sommigen doen.

Tot de volgende keer!  Dag_hoor

5 thoughts on “Opgeknapt!

  1. Corry, dan zie je er nu vast en zeker weer op en top uit en voel je je weer heerlijk.
    Samen met dit mooie weer…. het kan volgens mij niet beter.
    Groetjes, Hiltsje.
    P.S. Bij welk koor zat je, was dat in Smilde?

  2. No, hoe like it mei de ferskillende teksten yn myn loch??????
    Hxc3xa2ldt my mar op ‘e hichte fan de flaters dy ’t ik meitsje, goed??
    Geintsje moat der by fynst ek net?
    Mar op welk koar siest no of ha ik de ferkearde Corry foar? Ik ljeau dat ik mei 3e ferskillende Corrys kontakt ha, dan rint it my ek wolris troch, siz it mar.
    Nochris, groetnis Hiltsje.

  3. Ik heb ook zo’n bos haar, maar het krult niet echt hoor, het golft wel een beetje.
    Maar het valt altijd zo plat op mijn hoofd.
    Als het kort is kan de kapster het wel opknippen zodanig dat het niet zo plat valt, maar nu is het al een beetje lang en valt het weer zo plat als een pannenkoek. 😦
    Verder ben ik er tevreden mee hoor. 🙂

    Fijne dag.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

