Dit waren ze: de cadeautjes!

Ik geloof dat ik gisteren niet alleen de jarigen maar ook diverse bezoekers van mijn weblog nieuwsgierig heb gemaakt naar de cadeautjes. Na intensief overleg met de betrokkenen (lees: de cadeau-ontvangers) volgt hier de opsomming:

Broer C. kreeg een serveerschaal met daarop diverse zakjes met nootjes, olijven etc.Borrelnootjes_1 Japanse_mix_2

Broer G. kreeg een boek met korte reisverhalen  en een boek over monumenten in Nederland. Pakmemeekleingif_1368483_2 Monumentdefinitiefkleingif_240020_2

Schoonzus M. werd met een douchelaken en een lekker zeepie verblijd:

Douchelaken_2   

En dan als laatste (hij is ook de jongste) Broer L. Omdat hij met z’n vrouw (mijn schoonzus dus) onlangs een stacaravan gekocht heeft zocht ik iets om tijdens het verblijf in dat ding plezier van te hebben. En het is Snacktoaster een snacktoaster geworden. Lekker ’s morgens je eigen broodje bakken, of ’s avonds bij de borrel (mini)saucijzenbroodjes. En een zalmmoot met kruiderijen in alufolie is ook zomaar klaar.

Hij bedankte via deze log nogmaals, dus is goed "gevallen".

Ik vind persoonlijk dat ik aardig geslaagd ben met het aanschaffen van deze geschenken. Misschien heb ik sommigen ook nog op een idee gebracht. Je weet maar nooit.

Het was beregezellig zo met de hele familie. We hebben heerlijk buiten kunnen zitten. Geen spatje regen gehad.

Exc3xa9n broer met vrouw ontbrak helaas. Die zijn ergens onderweg van een vakantie in (op?) IJsland terug naar huis. Ben wel heel benieuwd hoe ze het daar gehad hebben.

Iedereen alvast een hele fijne maandag gewenst en hou je haaks de komende week!!

6 thoughts on “Dit waren ze: de cadeautjes!

  1. Dat zijn inderdaad leuke kadootjes…en met zorg uitgekozen
    Dat al maakt een kadootje kostbaar !
    Behouden thuiskomst voor je broer!!
    Voor nu een fijne week voor jou en voor vandaag een fijne dag
    Groeten Sophia

  2. Hoi Corrie,
    Daar ben ik dan eindelijk weer eens. Computer beter, ik beter, weer nog niet weer beter, maar misschien is het heel erg mooie weer ook wel op. We hebben mooie vakantie gehad en gaan er nu weer tegenaan. Het is mijn bedoeling om ook weer regelmatiger op het web te verschijnen. Ik zou zo zeggen, tot loggens, Hiltsje.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

