Prettig weekend

Vrijdagavond. Alweer het eind van een week. Onze twee kleindochters hebben hier gelogeerd en dan heb je de p.c. niet vaak tot je beschikking. Er wordt gechat, gespeeld, geknutseld en ruzie gemaakt wie er nu aan de beurt is. Omdat ze wat ouder worden (zijn) lossen ze dat laatste inmiddels zelf wel op. Eerder gebruikte ik gewoon mijn kookwekker om een ieder zijn p.c.-tijd te gunnen……..

Ballonnetjes

Morgenmiddag worden we in Haaksbergen verwacht om 4 verjaardagen te vieren. Dat betekent 4 cadeautjes bedenken en aanschaffen. En niet alle vier hetzelfde geven natuurlijk. Moeilijk hoor! Maar ik ben er uit gekomen! Ik noem ze hier maar even niet, want als de ex- en a.s. jarigen dit lezen is het cadeau geen verrassing meer.

Mooi_pakje_1

Hoezo ex- en a.s. jarigen?

Nou, 1 broer was 22 juli jarig, een andere broer 22 augustus, dat zijn dus de exen. En dan zijn een schoonzus en nog een broer op 3 september a.s. jarig. Juist: dat zijn de a.s.-jarigen. Gelukkig snap ik he zelf allemaal nog …….

prettigweekend20.gif Corryovaal.gif

7 thoughts on “Prettig weekend

  1. Daar heb ik nog geen last van…dat kleinkinderen op de pc willen !
    Maar ik snap het helemaal
    Goed dat de kookwekker niet meer nodig is
    Ja dat is t voordeel van ouder worden van de kleinkids.
    Veel plezier op / met de verjaardagen en een heel fijn weekend
    groeten Sophia

  2. Was je dicht in de buurt hier.
    Gezellig gehad?
    En het weer viel ook nog mee.Hier heeft het niet veel geregend de laatste weken.Af en toe een buitje.
    En kadootjes….dat vind ik altijd een ramp als ze niets weten en ik zelf iets moet verzinnen.
    We zijn er al ens van afgestapt maar dat is dan ook weer zo kaal.Dus zijn we weer begonnen.Eerst met een bloemetje en zo langzamerhand ook weer met een kadootje.
    Fijne zondag en groeten van Ria.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

