Even proberen

Ik denk, dat ik nu wel een fotootje kwijt kan. Ik zag namelijk  nooit die icoontjes boven het bericht verschijnen, en vanavond: ziedaar: icoontjes.

Nou, daar gaat ie dan!

Dalen_camping_2

De eerste camping in Noorwegen, die we bezochten. Het is de Buxc3xb8y camping in Dalen (Telemark), gerund door een Nederlands echtpaar en heel gezellig.  Prachtige plekje aan de rivier hadden we daar. (Zie deze website.)

Zo, dat weet ik dan ook weer. Later meer foto’s en verhalen.

Tot dan!

8 thoughts on “Even proberen

  1. Welcome home!
    Volgende week begint mijn vakantie. Mag in xc3x9celsen in een stacaravan. Wie weet krijg ik dan de stapel boeken weggewerkt, die ik nu al verzameld heb.

  2. Mooie foto om te beginnen.
    Jullie hebben ook geluk met het weer gehad.
    Mijn broer en schoonzus waren vorig jaar in Noorwegen en hadden 2 weken regen.
    Jullie dus altijd(bijna) mii weer?
    Als we er dus ook eens naar toe willen moeten we gaan als jullie ook gaan!.
    Voorlopig moeten we weer even wachten tot vlg jaar.
    Is het daar bij jullie nog een beetje uit te houden met de warmte?
    Ik ben van ellende maar aan het kesrtkaarten maken geslagen.
    Ja…je moet toch wat!
    Groetjes van Ria.

  3. Goedemorgen Corry,,
    Leuk dat jullie zo’n fijne vakantie hebben gehad en het ziet daar ook geweldig uit hoor. Tis dus ook daar warm geweest..Wij gaan niet op vakantie dit jaar omdat we maar geen risico nemen vanwege mijn gezondheid. Wel is mijn man Willy voor 8 dagen naar Frankrijk geweest om te fietsen alwaar hij het ook heel gezellig heeft gehad en daarbij die vreselijke monstertocht heeft volbracht.. Ik wens jullie nog een hele fijne donderdag toe! . En af en toe kom ik nog weleens kijken op de logs.. Liefs Marianne en dikke knuff van Zara!

  4. Hoi Corry,
    Fijn gehad in Noorwegen begrijpik. Wij gaan hopelijk volgend jaar weer richting Noorden.
    We waren in mei/juni naar Spanje. Ook heel erg genoten.
    Daarna hadden we verbouwing, wat mij waarschijnlijk toch wat ‘druk’is geweest. Maar kom nu zo nu en dan al weer even op het log en nu met deze warmte vandaag alweer, zit ik ook even te computeren. Alle deuren en ramen op het Zuiden dicht. Hoop op wat koelte vanavond en misschien morgen even naar Lauwersmeer, zoeken naar Zeewind.
    Anders gauw weer thuis.
    Groetjes Hiltsje.

  5. Goedemorgen Corry

    Soms is het zoeken maar ik ben er ook nog niet helemaal achter ik heb ook nog steeds mijn weblog ik wil er wat mee doen met foto`s en houd die van http://kasteelschrijfster.web-log.nl bij en dat is soms ook een uit zoekerij zij wilde er mee op houden omdat zij het niet goed begreep maar dat heb ik voorkomen want zij schrijft mooie gedichten ga eens kijken.

    Ik ga nog even op de website kijken waar jij bent geweest misschien doe ik nog wat ideetjes op.

    Ik wens jouw en je familie een fijne zondag toe.
    Corry

  6. Jullie hebben echt een mooie vakantie gehad.
    Mooi de omgeving ook , en veel gezien.
    dat kerkje is inderdaad heel mooi , dat zie nergens denk ik zo.
    Het gaat weer warm worden , en hebben gelukkig een koelere dag er tussen.
    Want kan er ook echt niet tegen helaas .
    nog een fijne avond voor jullie.
    Gr Harmke en ook van Aly

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

