Weer thuis

Donderdagavond om 11 uur waren we weer thuis, na een geweldige vakantie in Noorwegen.

Op 25 juni schreef ik in Kinsarvik een logje. Het weer was toen nog niet erg geweldig, maar in de loop van die zondag klaarde het helemaal op, en vanaf de volgende dag (maandag dus) hebben we heel erg mooi weer gehad. Kon niet beter.

En het bleef maar mooi, en wat was het (soms) erg warm. En dan vraag ik me altijd weer af, waarom zoveel mensen denken, dat het in Noorwegen altijd regent of koud is. Niets is minder waar. Wij zijn nu 13 of 14 keer  in dat land op vakantie geweest, en we hebben er nog nooit een verregende vakantie meegemaakt. Integendeel, zou ik zo zeggen.

Doordat de zon heel laat pas ondergaat heb je een hele lange vakantie. In het noorden gaat de zon zelfs helemaal niet onder. Heel bijzonder is dat. Midden in de nacht voor je tentje zitten, in de zon en lekker lezen.

Tja, en nu wilde ik graag een foto plaatsen, maar ik zie het icoontje voor toevoegen van een plaatje niet.

Je moet het dus even doen met dit "weer thuis bericht". 

Ik denk, dat er een hele studie nodig is om uit te vinden hoe ik jullie foto’s kan laten zien. Ik ga dus druk aan de studie….

Tot de volgende keer!

9 thoughts on “Weer thuis

  1. Welkom thuis
    Ik lees dat de vakantie dus heerlijk is geweest en dat het daar heet was nu dan hoef je niet hier te wennen want dat is het hier ook.
    Toch ook weer lekker om thuis te zijn dat vind ik wel vakantie is leuk heel leuk maar ik vind mijn huis ook altijd weer fijn een fijne zondag gewenst ook voor je man en lekker rustig beginnen hoor niet meteen het huishouden dat gaat niet met dit weer.
    Corry

  2. Hallo Corry.
    Fijn dat jullie gezond terug zijn.
    Wij zijn morgen alweer 4 weken in nederland.
    We hebben het ook erg mooi gehad.Eerst 3 weken naar de cote d’azur en toen 2 wkn.Pyreneen.Daarna 1 week Millau en de rest naar De Auvergne.Maar daar was het ook erg warm.
    Ik ben direct over gestapt naar .nl toen ik thuis was.Ik zag dat er al veel overgestapt waren.
    Het was wel heel gemakkelijk(zelfs ik kon het)Ik had er als achtergrond iets van rozen op en die konden er niet meer af.Dus Heb ik mijn naam veranderd en ben helemaal opnieuw begonnen.Harriet was een paar dagen hier te logeren en heeft me even op weg geholpen met de kofoto.Ik had er ook een fotoalbum op maar dat is nu weer weg en moet ik er nog even opzetten.Is niet moeilijk hoor en ik vind het makkelijker als web-log.
    Ik kom wel eens naar je foto’s kijken.
    Het is nu vaak te warm om binnen te zitten.
    Groetjes van Ria (ook aan Johan.)

  3. Hello, family,
    Met een beetje laagvliegen over de Autobahn was ik binnen 1,5 uur weer thuis. Volgens mij zelfs nog sneller, want ik weet niet meer precies hoelaat ik wegging daar. Maar voor half 10 zat ik aan de koffie thuis……
    Foto’s uploaden gaat heel makkelijk nu. Bij “nieuw bericht” staan icoontjes en de tweede van rechts is die voor uploaden afbeelding. Dus Photobucket hoeft niet meer.
    Kan nog wel, maar daar zal ik je een mailtje over doorsturen die ik ook gehad heb van 3M. Smakkelijker.
    Doe rustig aan met dit weer. Pfffff. Doen wij ook.
    Groetjes
    Dubhe 😀

  4. Hallo Corry, heerlijk he om in het noorden te zijn! Wij gaan ook al een jaar of 14 naar Scandinavie: Noorwegen, Zweden, nu dus Aland en heen en terug altijd genieten van Denemarken.het icoontje voor het invoegen van foto’s vind je boven de in te voeren tekst. het is het 1 na rechtse icoontje. Het is stoeien he, maar alles went. Ons verhaal komt deze week. Nu nog bezig met het bewerken van de foto’s en nagenieten natuurlijk. Ik kom terug om je foto’s te bekijken! groetjes Marga

  5. Hoi Corry.

    wat betreft de foto`s…ik kopieer ze en plak ze in het bericht.
    Dus zet ze gewoon in photobucket.
    dan open je de hele foto.
    rechtermuisklik…kopieeren.
    en vervolgens in het bericht weer rechtermuisklik en plakken.

    sukses!!!
    en gr. van Mus.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

