Weekendje weg

Zoals ik al schreef op 24 mei, zijn we afgelopen weekend dus op een SVR-camping bij Bovenkarspel geweest. En net als overal in Nederland regende het ook daar heel veel. Maar we hebben ons prima vermaakt, hoor! Annette met kinderen was ook op de camping. Ze hebben daar namelijk een z.g. Pipowagen te huur. En daarin heeft ze dus een paar dagen gebivakkeerd. De Pipowagen (in het tentje sliep onze kleinzoon). Nico had z’n tent meegebracht en had dus zijn eigen slaapgelegenheid, en dan was mijn zus met haar man ook nog van de partij. Met eigen caravan. Heel gezellig allemaal, ondanks de regen en de harde wind. Zaterdag was ik dus jarig, en ik wil hier dus meteen iedereen, die mij met dit heugelijke gebeuren feliciteerde (ik werd 65), bedanken. Erg leuk, dat er aan gedacht is, want ik had het bewust niet genoemd! De boerin biedt de mogelijkheid om een ontbijt te bestellen, en dat heb ik gedaan voor de hele club. Erg lekker, heel gezellig. Nico maakte hier wat foto’s van, dus misschien volgt er nog wat t.z.t. Een leuk begin van de dag, want ’s middags vierden we de verjaardag van mijn broer in Broek op Langedijk. Hij werd 50! De versierde caravan Op zo’n boerderijcamping lopen ook allerlei dieren rond. Bijvoorbeeld echte scharrelkippen. En die proberen hun kostje bij elkaar te "scharrelen". Ze kwamen dus geregeld op bezoek. En dan wil je ook wel eens eventjes zo’n stoeltje proberen…. En als laatste plaatje nog even het uitzicht vanuit de caravan. Op de voorgrond een veld vol pioenrozen, geteeld door de eigenaar van de camping. Daar waren ze druk mee aan het oogsten deze dagen. Op de achtergrond een doorkijkje van het z.g. Streekbos , een recreatieterrein. Je kunt daar heerlijk wandelen…….. Corry P.S.: Zie bij Annette voor meer foto’s.

7 thoughts on “Weekendje weg

  1. Corry….nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag…65…hele leeftijd joh !!
    Dus …je krijgt nu aow ?
    Wat leuk dat jullie dat daar met zn allen hebben gevierd…lMooie foto’s !
    Hebben jullie een Eriba ?
    Wij moeten altijd zo lachen als we die onderweg zien rijden…iedere avond wxc3xa9xc3xa9r je bed op maken…lijkt me zo’n toestand…hebben wij ook jaren gedaan …maar ik ben blij dat we nu wat meer ruimte…vaste bedden en wat meer luxe hebben
    Want zaterdag gaan we weer….
    Groetjes Sophia 😀

  2. Zo te zien heb je een heerlijke verjaardag gehad, Corry. Wat gezellig zo met elkaar.
    We horen wel weer. Liefs ook voor Johan, Jaap en Paula.

  3. Hoi Corry ziet er leuk uit hoor allemaal.

    alsnog gefeliciteerd meis metje verjaardag.

    ik wens je een fijne week,en af en toe kom ik wel even langshobbelen hoor.

    liefs

  4. Van harte gefeliciteerd met je 65 jaar
    Dat je een grote meid mag worden.

    Het streekbos is een van onze favorieten als er eens niet word gewandeld bij ons dan gaan wij met de hond daar heerlijk wandelen.

    Zeg Coprry heb je nog eitjes gevonden van de scharrel kippen.

    groetjes van mij Corry

  5. Hartelijk gefeliciteerd hoor.
    Hiep hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaa.
    Ik hoor via je log dat jullie je heel goed vermaakt hebben.
    En dat je genoten hebt van je verjaardag.

    Ik wens jullie nog een fijne avond toe en geniet nog maar lekker na.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

