Jubileum

Vandaag heb ik wat te vieren…..Wat dan?Nou, het is vandaag precies 2 jaar geleden dat ik de eerste (aarzelende) stappen in weblog-land zette.Het was in het begin heel erg zoeken hoe alles moest.Dat is aan het eerste logje ook wel te zien.Kijk hier maar.

In de loop van de tijd heb ik wel bijgeleerd, maar ik weet echt nog niet alles, hoor!
Gewoon doorgaan dus.

En warempel, van de eerste reageerder krijg ik nog steeds reacties.
Zou dat een soort klantenbinding zijn?

Iedereen alvast een Prettige Vakantie gewenst.
(Je kunt er maar beter op tijd bij zijn…..)

3 thoughts on “Jubileum

  1. Van harte gefeliciteerd met je 2-jarig jubileum !!!
    Wat gaat de tijd dan snel he, vind je ook niet?
    Je bent er in die 2 jaren zeer zeker op vooruit gegaan, ga vooral zo door Corry !
    Ik blijf je in ieder geval volgen.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

