Toch maar even weer bijpraten

Toch maar even een logje maken. Eerst opstellen in Word, dan hoef je niet zo lang online.
Want die adsl is er nog steeds niet weer. Mocht je ooit van server willen wisselen, zeg dan nooit je oude server op voordat de nieuwe geinstalleerd is.
Ik mis die pc wel, hoor!
Kan helemaal niet gauw even wat opzoeken, geen dingen voor de vacantie zoeken (en vinden).
Had nooit gedacht dat dat ding (de pc dus) zo’n impact op je leven heeft.
Allemaal een hartelijke groet van een adsl-loze weblogster!

Lion King

Afgelopen zaterdag ben ik met zoon, dochter en kleindochter naar Scheveningen geweest om daar enorm te genieten van The Lion King.

’s Morgens op tijd weg want de voorstelling begon om 2 uur. En je wordt zo’n beetje gemaand om op tijd te zijn.
Te laat? Jammer voor jezelf. Na de pauze mag je dan pas in de zaal.
En dan mis je wel die geweldige openingsscxc3xa8ne.
Dus dan wil je wel zorgen dat je er op tijd bent.

Om half een hadden we de auto al netjes geparkeerd in de parkeergarage, en toen even lekker langs de zee gelopen. Heerlijk!

En dan: om 2 uur: begin van de voorstelling.
Kippenvel. Zxc3xb3 mooi!
En al die technische snufjes, zodat je je echt in de jungle waant.
Opzwepende muziek. Prachtige zang.
Ik wou er zo wel weer naar toe.

Kun je nagaan………

Tot de volgende keer maar weer.

11 thoughts on “Toch maar even weer bijpraten

  1. Fijn om even weer wat van je te lezen, hopelijk is de “verhuizing” nu snel geregeld.
    Ik kan me het afkicken heel goed voorstellen hoor !

    Mooi he, the Lion King?
    Ik kreeg het van de goede Sint afgelopen december cadeau en ben er samen met mijn zus en haar dochter heen geweest.
    Net wat je zeg, kippenvel over het complete lichaam.
    Een aanrader voor iedereen !!!

  2. Leuk dat je er weer even bent Corry!!
    Ja ik geloof graag dat je de PC mist
    Zou ik ook doen hoor
    Dus je hebt genoten van de Lion King ?
    Ja het moet wel hxc3xa9xc3xa9l erg mooi zijn he….
    Alleen….behoorlijk duur !
    Maar succes met je nieuwe aansluiting…k hoop dat je er snel weer bent !
    Groeten Sophia 😀

  3. Hoi Corry
    Leuk weer even wat te lezen van jouw.
    Dit is wel het gezegde gooi nooit een oude schoen weg voor je een nieuwe heb, of verkoop de beer niet voor je geschoten heb.
    Wij zijn adsl naar multikabel gegaan maar dat was het zelfde liedje je moet eerst de een opzeggen voor je met de ander kan werken.

    Als je dit leest de groetjes van mij.
    Corry

  4. Leuk weer wat van je te horen.Ja we zijn allemaal wel een beetje verslaafd!!!Maar vervelend dat je nog steeds niet bent aangesloten.Je kunt nu wel extra van het mooie weer genieten.
    Lijkt mij ook mooi die Lion king.Onze jongste zoon en vriendin zijn er ook al geweest.
    Fijne zondag morgen en groeten van Ria.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

