Snel een logje

Hier ben ik gauw eventjes om het laatste nieuws over de adsl-verbinding te melden.Nou, er is er nog geen. Ik “bel” nu dus vis de telefoon. Reden waarom ik geen bezoekjes afleg.Want: ten eerste duurt het allemaal verschrikkelijk lang, en ten tweede kost het daardoor handen vol geld.

Ik krijg trouwens al een beetje last van afkickverschijnselen…….

Zodra ik weer aangesloten ben kom ik weer langs.

Ondertussen wens ik allen “all the best” (onnodig engels) en tot de volgende keer.

Het ga jullie goed!

8 thoughts on “Snel een logje

  1. Gewoon een flinke borrel nemen. Dan kun je die trillende handjes ergens anders aan toeschrijven ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€
    Misschien lees je dit voor de pasen nog. Fijne Paasdagen.
    Groetjes
    Peli

  2. Ik hoop dat het gauw opgelost wordt anders krijg je ontwennigs verschijnselen.(grapje).
    Maar ik wens je wel een fijne dag als je dit leest ik begrijp goed dat je niet langs komt dat is veel te duur maar ik denk dat je je schade gauw inhaald zo gauw het weer kan.
    Groetjes Corry

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

