Musical

Dit weekend onwijs genoten van de Musical Annie in de Martiniplaza te Groningen.
Samen met mijn dochter en onze drie kleinkinderen. Erg leuk!

Na afloop werd ik thuisgebracht door Annette (met de kids natuurlijk).
Onderweg even Johan gebeld, of hij wel wat pannenkoeken wilde bakken.
Nou, dat wilde hij wel. Gejuich in de auto, want mmmmmmmmmmmmmm pannenkoeken!

Komen we thuis, geen pannenkoeken…..
Wel een gezellig gedekte tafel, compleet met bloemetje en brandende kaarsjes.

“Ik kon de meel niet vinden”, nou ja, nu vraag ik je!
Afijn, gauw beslag gemaakt en Johan kon aan het bakken.

Ondertussen heb ik even een pan soep gebrouwen.
Handig als je alles daarvoor zo uit de diepvries kunt halen. Zelfs een bakje soepballetjes….

In een mum was alles op. Heerlijk!!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!!

Update 16.45 uur”: Onze adsl-lijn zal vermoedelijk een poosje “uit de lucht” zijn. Dus mogelijk een poosje geen logs en/of reactie mijnerzijds. Ik hoop dat het niet zo erg lang duurt…..Tot dan!!!

3 thoughts on “Musical

  1. Je moet Johan toch meer wegwijs in de keuken maken hoor.Maar hij had in ieder geval de tafel gedekt!!!Ik denk dat Wim daar zelfs niet aan denken zou.
    Groeten van Ria.

  2. hoi hoi leuke weblog..ik heb een vraagje zouden jullie even willen stemmen op de alberts angels die doen mee met google idol

    STEM OP DE ALBERTS ANGELS !!!!!!!!! ( de meiden die ook in annie spelen )ZE DOEN MEE MET GOOGLEIDOL EN ZE ZITTEN IN DE HALVE FINALE..GA NAAR http://WWW.ALBERTSANGELS.NL EN KLIK DAAR OP DE BUTTON GOOGLE IDOL EN STEM OP DE MEIDEN. ZE ZULLEN JULLIE ERRUG DANKBAAR ZIJN EN WIE WIL ER NU NIET DAT NEDERLAND WINT ??

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

