Lekker niks-doen

Vrijdag en zaterdag hadden we een paar hele drukke dagen.Vrijdag: ’s Morgens eerst weer naar Beilen naar de garage, vanwege ontbrekende dingetjes bij de nieuwe auto.’s Middags de buren op bezoek gehad, strijken en boodschappen doen.’s Avonds een verjaardag. Ontvangsttijd: 19.00 uur !!!. Dus we dachten mooi op tijd weer naar huis te kunnen. Nou, mooi niet. Het werd toch weer middernacht.Nou ja!

Zaterdags: even met de stofzuiger rond, daarna naar Leek, omdat bij onze dochter de vaatwasser stuk was (is), en of papa dan maar even wil komen kijken. Nou, hij is er de hele middag mee bezig geweest. Alleen al het uitvinden hoe je hem open moet maken vraagt de nodige tijd.
Helaas is het niet gelukt hem weer aan de gang te krijgen. Hij is dus aan het zoeken geweest op internet, en hij denkt nu te weten waar die ook nog zoeken moet.

’s Avonds even op bezoek bij goede vrienden, en aansluitend weer een verjaardag.

PROOST

Gisteren hadden we het dus echt helamaal gehad.
Na kerktijd (uiteraard) koffie gedronken, even een ommetje gemaakt want het zonnetje scheen zo lekker, en daarna heerlijk op de bank, achtereenvolgens met een tijdschrift en daarna een geweldige dvd bekeken.

Er staan 10 afleveringen op van de twentse soapserie: “VAN JONGE LEU EN OALE GROOND”, en ik heb ze alle tien bekeken. Uiteraard wel tussendoor gegeten, koffie gezet enzo, maar wat heb ik genoten.
Heerlijk die twentse humor.
Ook de volgende 10 afleveringen heb ik op een dvd staan, en die gaan binnenkort uiteraard ook vertoond worden. Ben heel benieuwd hoe het allemaal verder gaat.
De dvd’s kun je bestellen bij Wehkamp, kijk hier maar.
De dvd is eventueel ook ondertiteld te bekijken.
Van harte aanbevolen!!

Rest mij nog iedereen een goede, nieuwe week te wensen.
Tot ziens!

Groetjes,

11 thoughts on “Lekker niks-doen

  1. Echt veel zin heb ik ook nog niet.Maar die DVD lijkt me wel wat.Ik heb het niet gezien want wij hebben een schotel en T.V oost kun je dan niet krijgen.Ik moet die dvd dan dus ook maar eens kpen.Misschien nemen we dit jaar de t,v mee op vakantie en dan heben we sxc3¡vonds wat te kijken.Doen we anders nooit maar we gaan 7 of 8 weken en dan is het een beetje zinvol.Misschien bedenken we ons ook nog wel hoor want het is toch weer een heel gesleep met dat ding.
    Zo ik heb mijn log er ook op en nu ga ik toch maar even met de stofdoek rond.vanmidag krijg ik visite en nu de zon schijnt ligt er toch wel veel stof!!
    Groeten van Ria.

  2. Hoi Corry

    Dat was zeker een zeer druk weekend.
    Wij hebben zoals je kon zien in Amsterdam gewandeld.
    Ik heb nog meer foto`s die zet ik er nog wel op.
    Groetjes een nog een mooie dag verder het zeer koud dat klopt maar ik vind dit heerlijk weer veel lekkerder dan dat gekwakkel nu wordt een mens niet zo gauw ziek
    Groetjes van mij.

  3. Die twentse soap word op t ogenblik op Gelderland op zondagmiddag uitgezonden….
    Maar deel 2 is al geweest en ik heb het steeds vergeten 😦
    Vandaag ook nog een beetje uitgerust ?
    Fijne maandag avond voor jullie
    Groeten Sophia 😀

  4. Goedeavond Corry.. Druk weekend gehad dus… Klopt wat Sophia zegt.. Is dat die soap waarin Herman Finkers in speelt.. ???
    Dan klopt dat dat nu op tv Gelderland uitgezonden wordt.. Heb er zelf nog niets van gezien,want echt we zijn nog zo druk als ik weet niet wat.. De hele morgen en middag aan de telefoon gezeten om nog het een en ander te regelen voor mijn schoonvader en volgend weekend gaan we mijn zusje en zwager helpen met overhuizen.. Ik wens je verder nog een hele fijne avond toe! Liefs Marianne en dikke knuff van Zara! 😛

  5. Die Twentse serie van Herman Finkers volg ik via TV Noord, tenminste zoveel mogelijk. Schitterend vind ik dit, vooral vanwege het gebruik van het Twentse dialect. Dit soort series zijn er eigenlijk te weinig.
    Gr. Bert

  6. Hoi lieverd..hier alles goed. Ik voel me *nog steeds) geen patient. hhihihihi en ik hoop donderdag goed nieuws te krijgen..dan krijg ik de uitslag. Dank voor je lieve berichtje weer. *dikke knuf*

  7. De vaatwasser doet het ondertussen weer & nog steeds! Helemaal toppiejoppie, Henk heeft al veel minder last van zijn heup ….. dikke kus voor papa!
    En wat ‘van jonge leu en oale groond’ betreft: superserie waar we ons elke keer weer gezellig voor nestelen voor tv Noord (en soms zelfs elke herhaling -2 uur later- bekijken, zxc3xb3 leuk!).

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

