Lente echt in aantocht!

Ook vannacht heeft het weer behoorlijk gesneeuwd hier.Maar nu schijnt de zon volop, en het is prachtig buiten.Maar ik weet zeker dat de Lente in aantocht is, want gistermiddag maakte ik onderstaande foto van een paar dappere krokusjes, die heftig hun best doen boven de sneeuw uit te komen.


Echt een plaatje om in te lijsten, vind je ook niet?

Zo, nu eerst even met de “brulbessem” door het huis, dan samen met manlief even naar het stembureau, dan boodschappen doen, eten koken, dat gekookte opeten en daarna heb ik nog een (zware) vergadering vanavond.
Genoeg te doen dus vandaag.
Tussendoor hoop ik nog eventjes op de bank een tijdschrift te kunnen inzien.

8 thoughts on “Lente echt in aantocht!

  1. Ha ha een brulbessem is een geie.Die had ik ng niet gehoord.
    Ik heb donderdag een zware verg.Van de kerkenraad.Brrrr. ik hou niet van die moeilijke beslissingen die genomen moeten worden.maar ja het is onze plicht he.Ik doe al jaren kerkenwerk maar de laatste jaren zijn de moeilijkste van allemaal.
    Fijne dag vandaag en groeten van Ria.

  2. Ja mooi he….die bloempjes dwars door de sneeuw heen ! Hier zitten ze er nog onder….
    Sneeuw smelt hier maar langzaam.
    Gestemd hebben we vanmorgen ook al 😀
    Succes vandaag met alles wat je moet doen
    Fijne dag…groeten Sophia 😀

  3. Hallo Corry
    Alees gelukt vandaag wat je geschreven had
    Ik heb vandaag gewerkt dus ga morgen door mijn huis
    Ik heb ook gestemt ik vind dat moet je altijd doen anders heb je geen recht van spreken.
    fijne avond
    Corry

  4. Goedeavond Corry.. Een druk dagje heb je dus gehad. En hoe was de opkomst bij jullie met het stemmen??
    Leuk om nu de krokussen zo mooi uit de grond te zien komen.. Ik wens jullie verder nog een hele fijne en gezellige avond toe! Liefs Marianne en dikke knuff van Zara! 😛

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

