Het weer vandaag

Winterse buien hier in Drenthe.Harde wind, hagel en sneeuw.Oftewel: ’t is hartstikke knudde met het weer.Tja, ’t is ook nog maar februari, hxc3xa8. Dan kun je nog winter verwachten.Uiteindelijk zijn veel elfstedentochten in februari verreden.Wie weet wat ons nog te wachten staat?

Gelukkig blijft de sneeuw niet liggen, maar het was wel glad vanmorgen toen ik naar het zwembad ging.
Had dat eerst helemaal niet in de gaten.
En als je het wel in de gaten krijgt, fiets je meteen veel krampachtiger.
Bang om te vallen en de oude botten te breken.

Maar ’t is allemaal goed gegaan, hoor!
En ook nog even heerlijk gezwommen.
De donderdag komt dus weer helemaal goed.

Voor jullie allemaal

gewenst!!

8 thoughts on “Het weer vandaag

  1. Ik ga de deur vandaag net uit!Vanavond naar de kerenraad en dan met ik op de fiets omdat ik in het donker slecht zie en dan een hekel an de auto heb.Gelukkig is het maar 10 min. fietsen.
    Vandaag vermaak ik me wel in huis.
    Groetjes van Ria.

  2. hoi lieverd, ik ben geen hartpatient hoor,maar heb wel fibromyalgie,maar dat is minder erg vind ikzelf al heb ik wel ltijd pijn. ik wist niet dat jij last van je hart meis.en ach wat zijn sukkelaars he……als je maar geniet en gelukkig bent toch!!!
    fijne dag
    liefs

  3. Hier was het ook helemaal wit vanmorgen …en ook een paar hagelbuien vandaag
    Nee …t was niks waard buiten
    Boodschappen hebben we maar met de auto gedaan
    anmiddag lekker achter de naaimachine gezeten Vom een paar kussens te bekleden voor mijn zwangere schoondochter …..
    Klusje is weer klaar…Morgen even wegbrengen
    Nog 14 dagen…spannend hoor
    Enne…t was tikfoutje hoor…heb jij dat nooit ? …maar ik zal er een KIP van maken….
    Fijne avond Corry
    Groeten Sophia πŸ˜€

    (die andere mag je wel verwijderen )

  4. Glad is niet leuk maar ik heb geen gladheid nodig om op straat te belanden.Tijdje terug nog van de fiets gevallen en nog net de straat geraakt met mijn hoofd en de bril op half zeven.Hij was verzekerd maar het glas niet! Even 80 E neertellen en klaar was het weer.O ja de schade aan de oude botten was nihil!!
    😦 😦 πŸ˜‰ 😦 :?.
    Als wij het zo zouden doen met het kaartlezen dan was ons huwelijk naar de maan en hadden we heel Frankrijk gezien behalve de Pyreneen!!!!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

