Laurus

Ik ben eigenlijk heel erg kwaad, maar ook verdrietig.En dat komt door het bericht van vandaag over Laurus, waar mogelijk veel mensen hun baan kwijt zullen raken.Weer een nieuwe deceptie voor dit eens zo prachtige bedrijf.De consument heeft baat bij de prijsverlaging, wordt gezegd, maar diezelfde consument komt wel op straat te staan. Zonder werk, zonder toekomst, zonder zijn collega’s waar hij/zij misschien wel jarenlang mee samen gewerkt heeft.

En hoe dan verder?
Wie het weet mag het zeggen.

Ik ben in gedachten steeds bij mijn ex-collega’s die nu alweer zo’n onzekere tijd voor de boeg hebben. Zo wilden ze 2006 vast niet beginnen.

10 thoughts on “Laurus

  1. Ja dat lijkt heel erg om je baan te verliezen.Maar gaan alle winkels weg en worden ze niet overgenomen dan?Je zou zeggen dat ze dan kunnen blijven werken.
    Ik zie dat je andere kleuren hebt?Volgens mij was dat nog niet.Ik kan alleen op dat roze niet goed lezen wat ik er op zet.ook slechte ogen denk ik.
    Fijne dag en groeten van Ria.

  2. Lieve Corry,

    Wat fijn dat je toch nog een beetje aan ons denkt.
    Wees maar niet al te verdrietig, de sfeer op kantoor is nog opperbest.
    We weten nog niets, dat wil zeggen, we weten net zoveel als de rest van Nederland.
    Maar…alles went.

    Groet, Alimiek

  3. Ja, toen ik het hoorde moest ik gelijk aan je denken.
    Je wordt toch niet goed van al dit soort dingen! En waar ik dan nog bozer over wordt dat zijn de exorbitante winsten van de oliemaatschappijen. En wij ons maar scheel betalen voor alles waar olie of gas in zit.
    Er klopt geen donder meer van.
    En daarom zit ik ook niet in de politiek. Heel slecht voor mijn bloeddruk…… πŸ˜‰

    Groetjes,
    D&F πŸ˜€

  4. Goedemiddag Corry.
    Heel en heel vervelend dat er ook nu weer een aantal mensen in onzekerheid zitten over het wel of niet verliezen van hun baan..
    Ik wens al die mensen die hier nauw bij betrokken zijn heel veel sterkte toe en wie weet valt het nog mee .
    Hele fijne donderdag gewenst! Liefs Marianne
    πŸ˜› en dikke knuff van Zara! πŸ˜›

  5. Hihi, als er maar alcohol in zit….. πŸ˜‰
    een kruidenlikeurtje gaat er altijd wel in. Helemaal met deze kou.
    Mooi trouwens, deze tinten πŸ˜€
    Groetjes,
    Peli πŸ˜€

  6. Prijzenoorlogen pakken uiteindelijk altijd slecht uit voor de consument, het is kortetermijndenkwerk om achter koopjes aan te rennen. Minder service, meer werklozen (kijk eens wat dat kost, moeten we ook met z’n allen betalen!) zijn het gevolg en uiteindelijk overleven er slechts een paar concerns, die dan de prijzen kunnen bepalen.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

