Zomaar eventjes

Ik heb een erg druk weekend voor de boeg.Morgen komen een paar vrienden op bezoek. Ze hoeven alleen maar koffie met een broodje, maar ik heb toch maar even een grote pan erwtensoep gekookt. (Ik hoop maar, dat ze dit niet lezen voor ze naar ons toe komen… ).

En misschien maak ik ook nog wel een witlofschotel. Kan dan zo in de oven geschoven worden.
Goed restaurant hxc3xa8: keuze uit wel twee gerechten.

Wij brengen ze zelf even met de auto weer naar huis, want dan kunnen we meteen het “poesie-album” van de jongste kleindochter even terugbrengen. Benieuwd wat ze van onze dichtsels vindt.

Zondagmorgen eerst naar de kerk.

Dan koffie-drinken en daarna, heel moeizaam, een engelse brief schrijven nar een dierbare vriendin in Roemenixc3xab, die een borstamputatie moest ondergaan wegens kanker. Dat gaat daar wel heel apart. Ze moest voor een soort hersteloperatie, na 6 zware chemokuren, naar een ziekenhuis plm. 35 km. van haar woonplaats, werd geholpen en twee dagen later mocht ze naar huis.
MET DE BUS!!!!!!!!
Gelukkig was haar zus wel bij haar, maar ze had nog wel een drain in en die moet er in haar woonplaats dan maar uitgehaald worden……..
Onbegrijpelijke toestanden daar.
Ook borstprotheses zijn daar niet te krijgen. Ze vraagt dan ook hier of wij tweede-hands materiaal kunnen opsturen. Een heel goede kennis is daar nu naar op zoek.
Heel aarzelend worden in Roemenixc3xab ook praatgroepen opgericht van mensen met dezelfde ziektes of aandoeningen. Vandaar ook die vraag naar protheses.
En wij maar klagen over de zorgverzekering…………

Maar hoe dan ook: ik wens jullie allemaal een

10 thoughts on “Zomaar eventjes

  1. Dat klinkt als een gezellig weekend!
    Luxe hoor…dat keuze menu ๐Ÿ˜‰
    Ja ….als je dat dan leest bij jou …dan hou je vanzelf op met klagen over onze zorg toestanden .
    Nog een hele klus denk ik om tweedehands protheses te vinden
    Succes met het schrijven van je brief…en een fijn weekend ๐Ÿ˜€

  2. Goedemorgen Corry.. Wat lief dat je de mensen zo verwend met een lekkere bord erwtensoep en een wildschotel.. Tjee zeg wat een toestanden in Roemenixc3xab.. Ik hoop echt voor haar dat jullie een tweedehands borstprothese kan krijgen..
    En met Zara is het gisteren goed gegaan. Volgende week nog een keer en daarvan het gemiddelde is het eindcijfer. Gisteren heeft ze 3 achten gehaald en 1 negen en 3 tienen.Dus ze heeft het heel knap gedaan. Ik wens jou verder nog een hele fijne zondag toe! Liefs Marianne en dikke knuff van Zara1 ๐Ÿ˜›

  3. hallo ik kom even aanwaaien
    ik wil je bedanken voor je lieve woorden op mijn log die zo mooi is bijgehouden door onze lieve vriend Wim tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis
    hartverwarmend allemaal en soms best emotineel te lezen
    dat er zoveel lieve mensen met me meegeleefd hebben en daarom kom ik iedereen ook even persoonlijk bedanken
    ik wens je een fijne zondag en kom zeker weer een keertje aan waaien
    liefs van Josee

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

