De beste kerkelijke site

Als kerkrentmeester van de plaatselijke Protestantse Gemeente ben ik, met mijn collega-kerkrentmeesters, druk met de voorbereidingen voor de Aktie Kerkbalans.In verband daarmee was ik aan het rondkijken op www.kerkbalans.nl en via de link naar de site van De Protestantse Kerk in Nederland (klik hier). En wat lees ik daar?

Citaat:
Stichting Leve de kerk maakt elke maand op www.idee-en-kerk.nl bekend welke kerkelijke site door een deskundige jury tot ‘site van de maand’ is uitgeroepen. De website van de Vrijgemaakt Gereformeerde kerk te Apeldoorn-Zuid is in januari 2006 als beste site naar voren gekomen: www.gkvapeldoornzuid.nl.

Tot zover het citaat. En natuurlijk ga ik dan even kijken op die prijs-site. En idd het ziet er erg mooi uit. Veel informatie over het reilen en zeilen in de eigen kerkelijke gemeente, maar ook andere berichten worden er geplaatst.
En dan hebben ze ook nog de mogelijkheid om E-kaarten te versturen. Allerlei afbeeldingen zijn er te kiezen. En met of zonder tekst.
Ik zou zeggen: ga er maar eens kijken. Kan nooit kwaad……….

Een van de aangeboden kaarten

8 thoughts on “De beste kerkelijke site

  1. Hoi Corry ..lees net je lieve berichtje. Mijn voet was de afgelopen dagen nog aardig pijnlijk..dus ik heb veel met het pootje omhoog gezeten. Nu wilde ik vandaag een logje maken en berichtjes beantwoorden…is manlief vrij en wil het huis aan kant maken..hihih en dan zit ik in de weg! *pffff* Trouwens een mooie spreuk hierboven! *zwaai zwaai*

  2. Goedeavond Corry. Het gaat met mijn nek en schouder nog steeds niet echt goed dus hou ik het nog beperkt het internetten. En ga morgen even op de site kijken. Hier heet het ook kerkbalans,maar wij zijn aangesloten bij de katholieke kerk. Hoorde wel dat de kerken afgelopen jaar meer op hebben gehaald dat is toch al een goed teken .. Hele fijne avond verder gewenst! Liefs Marianne ๐Ÿ˜›

  3. Ik moet even lachen van je laatste zin….Kan nooit kwaad… ๐Ÿ˜€
    Wij hebben geen kerkbalans…Wij hebben vrijwillige bijdrage…en die maken we iedere maand over…beetje gespreid…snap je ?
    Veel succes met je werk voor de Kerk…want volgens mij gaat daar een hoop tijd inzitten he…
    Fijne dag …en een fijn weekend
    Groeten Sophia ๐Ÿ˜€

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

