Ik en van alles wat

Om 10 uur vanmorgen werd ik door de tandartsassistente gebeld of ik aan het eind van de morgen nog even kon komen voor de “beet”. Ik zei nog dat ik vrijdag al zo vaak gehapt had, maar het was nodig nog eens langs te komen.
Nou ja, toe dan maar.

Maar ik had een afspraak bij de pedicure. Elf uur zou ik daar aanwezig zijn. Dus voor 12 uur zou ik echt niet bij de tandarts kunnen zijn. Geen punt, “Komt U dan maar”. En dat deed ik.

En het stelde echt niks voor wat er nog gebeuren moest. Een dun stukje (soort) was werd in mijn mond geduwd, daar moest ik een poosje heel hard op bijten, en klaar!
Waarvoor dit is? Om de brug dusdanig te maken, dat hij goed op de andere kaak past bij het bijten en eten. Nou ja, zal dan wel.

En dat was dus mijn dinsdagmorgen.
Nu ga ik maar eens eventjes de administratie bijwerken. Er ligt heel wat, jammer dat er ook verschillende dingen betaald moeten worden. Vind ik niet leuk.
Maar wat mot, dat mot. Dus: vooruit dan maar weer.

Tot de volgende keer!

5 thoughts on “Ik en van alles wat

  1. Ik heb ook altijd een hekel aan die administratie!het is altijd maar betalen.Ik kreeg gisteren een kaartje van de tandarts dat het half jaar om is en of ik wel even een afspraak wilde maken.Dat hebben we nog nooit gehad.Ik denk dat hij te weinig patienten heeft nu alles zo duur geworden is en hij wil natuurlijk met Wintersport!!
    Fijne dag en groeten van Ria.

  2. Hallo Corry,

    Heb ik ook gehad, met was happen. Ik heb recht onder, achter de hoektand een 3 delige brug zitten. Mag ik vragen wanneer jij dan de brug krijgt ???

    Groetjes Maurice.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

