Ingeburgerd?

Gisteravond heeft iedereen kunnen constateren of hij/zij echt ingeburgerd is in Nederland.
Wat een mal programma!
Maar heb wel braaf meegedaan, en ik had 30 van de 36 vragen goed.
Royaal voldoende dus.
Maar ik ben geschrokken van de scores die zowel in de studio als via internet/sms gehaald werden.
Gemiddeld was het cijfer lager dan 5,5 dus: NIET GESLAAGD!
Hoe is het mogelijk!

De groep, die in de studio de hoogste score haalde, was die van de afhaalchinezen.
Gefeliciteerd! kan er weer een beetje meer “sambal bij”!
Maar toch scoorde ook deze groep gemiddeld een onvoldoende…….

Zo kun je dus een televisieavond vullen.
Meer weten? Kijk hier maar even.

Allemaal een fijne dag gewenst!

12 thoughts on “Ingeburgerd?

  1. Ik heb niet gekeken maar had al op meer logs gelezen dat de score bedroevend was.
    Enne…Cas was niet uitgeslapen maar moest gaan slapen…na bad en voeding…maar ja…wij gingen mee hem naar zijn bedje brengen dus dat moest ie even bekijken he πŸ˜‰
    Fijne dag vandaag Corry….
    Groeten Sophia πŸ˜€

  2. Was dit programmaa iets in het genre van de Nationale test op VRT1 vorig jaar ?
    Ex is jarig op 31/12 en hield er niet van om zijn verjaardag te vieren. Dus hadden we altijd een rustig dinertje op Oudejaar voorafgegaan met een filmpje in de bios of zo.
    Ik wens je nog een fijne avond toe.
    Groetjes.

  3. Nou, ’t is dat ik het nederlanderschap reeds bezit…..maar gelukkig mag ik blijven. Maar wat zijn sommige vragen ‘vreemd’…..
    We zijn weer ‘back’ gelukkig. Het was een rare tijd maar met een goede afloop gelukkig. We merken dat Fayola ook steeds rustiger wordt en ze komt al meer uit zichzelf naar ons toe. Alleen haar ‘stoelgang’ is nog wat uitbundig…… (we dweilen heel wat af…..maar dat nemen we op de koop toe)
    We wensen jullie alvast een heel gelukkig, gezond (houwen zo) 2006!!
    Groetjes van D&F

  4. Onthoud van t oude jaar
    Alleen de beste dagen
    En ga met nieuwe moed
    Het nieuwe jaar tegemoet.
    Mijn wens voor t nieuwe jaar
    Veel lieve kleine zaken
    Negeer ze niet…vergaar ze maar
    Opdat ze saam het “grootste” maken!!

    Groeten Sophia

  5. Wij hebben ook meegedaan en hadden er 3 fout.Geslaagd dus.En ja…ik ben ook geschrokken dat er niemand geslaagd was.
    Zo moeilijk was het toch niet?
    Ik wens je een gezellige jaarwisseling.
    Groeten van Ria.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

