Lekkere salade

Zo, het rijmen is gedaanen Sint kan een deurtje verder gaan.Misschien kunnen ze hem daar goed gebruikenof hebben ze alles al in kannen en kruiken?Morgen de pakjes naar Leek vervoerendan moeten we wel eerst 35 km toeren.Maakte tenslotte nog iets te etenen dat recept laat ik hieronder weten!!

Aardappelsalade met vruchtjes

Benodigd:
1 bak aardappelsalade (Aldi)
1 groot blik gemengd fruit
plm 3 ons kipfilet (gekookt)
evt. 1 uitje

Het blik fruit een dag van te voren laten uitlekken. Daarna nog even goed deppen.
(De vruchtjes moeten goed droog zijn, anders wordt de salade te vochtig.)
De kipfilet in kleine stukjes snijden.
Het uitje fijnsnipperen.

En dat allemaal gedaan hebbende, kun je de hele kliek door elkaar husselen, en klaar is je heerlijke salade.

Voor de opmaak kun je natuurlijk (verse) vruchten kiezen, schijfjes tomaat (of kerstomaatjes), hardgekookte eieren, augurk. Afijn, eigenlijk alles wat je maar in huis hebt.

Tip: Ik maak deze salade dikwijls als onderdeel van een buffet. Ik doe hem dan (meestal) in een mooie dekschaal, zonder verdere garnering.

Rest mij nog jullie allemaal een fijn (sinterklaas)weekend te wensen, en als je de salade maakt:
Eet smakelijk!

6 thoughts on “Lekkere salade

  1. Oy, deze variant op de vurrukkulluke aardappelsalade van de Aldi ken ik niet. Gaan we beslist onthouden en uitproberen. Ik ken wel de versie met asperge, perzik, lente ui, ei en ham.
    Veel plezier met het vieren van ’s goedheiligsmans verjaardag.
    Groetjes van D&F ๐Ÿ˜€

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

