Naar Almelo

Voor de goede orde: wij zijn gisteren wxc3xa8l naar Almelo geweest.Geen “centje pijn” onderweg. We waagden ons zelfs op boerenweggetjes in de buurt van Dedemsvaart. Dat snijdt een stuk af namelijk.Ook deze wegen waren mooi schoon.Hoe dichter we bij Twente kwamen hoe meer sneeuw er overal lag.De zon liet zich ook nog af en toe zien, en wat is die witte wereld dan mooi!Maar je moet er geen last van hebben, vind ik.

En wat was het gezellig. Behalve 1 broer met zijn gezin waren we er allemaal. D.w.z. zonder kinderen enzo.
We zien elkaar niet zo vaak omdat we nogal ver uit elkaar wonen, maar je koestert dan ook de keren dat het wel kan.

Mijn broer en schoonzus uit Haaksbergen waren even helemaal aan het opwarmen. Die hadden sinds vrijdagmiddag 1 uur geen electriciteit, en dan wordt het knap koud in huis.
Om 4 uur werd hij gebeld door zijn zoon, dat er weer stroom was.
Blij natuurlijk, maar toen ik hem ’s avonds belde was weer (of nog?) alles donker en geen c.v.

De kaarsjes waren ook weer aan…..

Blij dat we geweest zijn.

De eerstvolgende keer, dat we als familie elkaar kunnen ontmoeten is op 7 januari a.s. in Appingedam. De daar wonende broer is dan jarig.
Maar we weten nu al dat mijn zus en haar man er niet zullen zijn. (Ik heb 5 broers en 1 zus).

10 thoughts on “Naar Almelo

  1. Het zal je maar overkomen geen verwarming en licht eigenlijk is het niet te begrijpen dat zoiets in ons land kan gebeuren een dag sneeuw en Nederland ligt op zijn k*nt
    Toch nog een fijne avond gewenst
    Groetjes Corry

  2. Lijkt me erg hoor…geen stroom…..
    Word zo koud he…
    Maar leve de open haard….
    Gelukkig is het hier bij een paar keer knipperen gebleven.

    Jij komt ook uit een groot gezin…ik ook…Ik heb 3 broers en 5 zussen….:)
    Dan zie je inderdaad elkaar NIET vaak
    Fijne avond …Groeten Sophia πŸ˜€

  3. Goedemiddag Corrie.. Leuk dat jullie elkaar weer even gezien hebben en dat het gezellig was. Sneu hoor dat ze nog geen stroom hebben Wij hadden gisteravond (een drie kwartier gelukkig maar niet lang dus) geen stroom ,maar met deze themperaturen koelt het dan ook snel af .. Ik wens jullie even een hele dinsdag toe! Liefs Marianne en dikke knuff van Zara! πŸ˜›

  4. ongeloofliojk wat hebben jullie een lef. πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    dat waagt zich maar op boerenweggetjes….. πŸ˜•

    Wij komen ook langzaam weer op temperatuur πŸ˜€ πŸ˜€

  5. Hier is het in de straten nog steeds niet best te rijden.De busbaan dat gaat maar is levensgevaarlijk om te fietsen omdat de fietsers er ook op moeten omdat de fietspaden niet schoon zijn.
    Wij hebben kennissen in Haaksbergen en die headden ook 2 dagen geen stroom.Brrrr….lijkt me niks.
    Voor straks welterusten en groeten van Ria.

  6. Volgens mij heb jij een broer die Ludy heet. πŸ˜‰ Ik las het op de log van Dubhe en Fayola, jij dacht dat ik het was , niet dus πŸ˜›
    Maar als je dan toch langskomt op onze log vinden wij het best leuk als je een reactie achterlaat hoor!! πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    Fijne zondag verder, groetjes van de vrouwelijke Ludy.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

