Uitleg over kadoding

Even uitleggen wat we gisteren eigenlijk gekocht hebben.

Zoals gezegd: we konden dat ding in Den Ham kopen. Daar zit namelijk een hele grote winkel met foto-apparatuur en aanverwante artikelen.
Je kunt ook via hun website een bestelling plaatsen, en dan wordt het keurig thuisbezorgd.
Als je hier klikt kom je op de site van de firma Konijnenberg.
We keken onze ogen uit!

Wat onze zoon graag als cadeau van de Sint zou ontvangen is een z.g. balhoofd voor een statief.
Klik maar op onderstaande link.
http://www.fotokonijnenberg.nl/product_details.php?id_product=5784

(Foto overgenomen van nu.nl)

Wat zijn we blij, dat we gisteren naar Hengelo zijn geweest. ’s Avonds op de terugweg hadden we best last van harde wind en geweldige regenbuien.
Of we vandaag moeder gezien hadden? Als ik afga op berichten van familie (in Twente) en op teevee en radio, denk ik dat we een hele klus hadden gehad.
Hier ligt trouwens geen sneeuw, sterker nog, het was een mooie, bijna windstille, dag met in de namiddag een lekker zonnetje!
Maar ik denk dat vele webloggers in de sneeuw zaten vandaag. Ik hoop, dat niemand in xc3xa9xc3xa9n van de files vastzit of -zat!
En dat de elektriciteit bij jullie niet uitgevallen is. Dan kan het namelijk best koud worden in huis!!

Wens jullie allemaal een goed weekend, met of zonder sneeuw!

5 thoughts on “Uitleg over kadoding

  1. Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw.
    Bij de buurtsuper was het hamsteren wat de klok sloeg. Ik hamsterde dus ook…..
    Mijn moeder zit in Neede,in de Achterhoek, met kruiken om zich heen om te proberen warm te blijven. Geen televisie, geen radio, geen werkende cd-speler….
    Gelukkig werkt bij haar de telefoon nog. In een gedeelte van het dorp is ook geen telefoonverkeer mogelijk.
    Wat brengt de nacht?

  2. Nou, hier was het ook bar en boos hoor. Ik heb over een afstand van 10 km, normaal 20 min. nu 2,5 uur gedaan. Halverwege heb ik de auto maar aan de kant gezet en ben bij pa en ma gaan pauzeren. Er was geen doorkomen aan in de stad. En de snelweg was ook geen optie. Ook muurvast.
    Het is wel mooi, maar er liggen wel erg veel gebroken takken op straat. Topzwaar met al dat blad er nog aan en dan die sneeuw erboven op. Jullie hadden oma denk ik amper kunnen bereiken. En dan nog; je had ook nog weer terug gemoeten……
    Bij de Makro is een electr.kabel geknapt van de hoogspanningsmast. De hele boel is daar ontruimd, en de Diamantstraat ook. Gelukkig was ik toen al weg.
    Kortom, het is een puinhoop, maar wel mooi. De kinderen vinden het prachtig.
    Groetjes van D&F enzo. ๐Ÿ˜€

  3. Hier heb ik ook nog geen t.v gezien dus ik weet niet hoe het er verder bij ons uit ziet.Het licht is gelukkig aangebleven anders zaten we nu ook nog in de kou.Wij moeten zondag naar Nunspeet maar ik weet niet of we wel gaan.Wim heeft daar geen moeite mee maar als het glad is ben ik geen held.Van mij mag het morgen wel warm water regenen.Ik geloof dat het de eerste dagen nog blijft sneeuwen.Nou ja we zien wel wat het morgen weer is voor weer.Vanavond maar lekker vroeg naar bed.
    Groetjes van Ria.

  4. Goedeavond Corry.. Ik ben er wel maar weet niet hoelang het duurt (zie log) Ik woon in de achterhoek dus in het gebied waar het echt bar en boos was en nog is
    Hele fijne avond Corry.. Knuff Marianne en Zara! ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

