Vervolg tandarts

Eergisteren (woensdag) was ik dus bij de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling (mooi woord voor scrabble). Helaas kon hij dat wortelkanaal niet vinden. Is waarschijnlijk in de loop van de jaren dichtgegroeid. Maar om toch die brug te kunnen maken, moest hij die kies gaan trekken.En dat is vanmorgen gebeurd!

Ik zit nu dus eigenlijk heel zielig te wezen, want de wond bloedt nog wat, de verdoving trekt weg, dus de pijn begint te komen………

Kortom: ik voel me ROT.

Maar volgens Johan moet je pijn lijden als je mooi wilt zijn. Ik denk dus, dat het wel weer over zal gaan, maar fijn is anders…….

11 thoughts on “Vervolg tandarts

  1. Das minder Corry!!
    Ik wens je heel veel sterkte…mag een pijnstillertje ?
    Johan heeft wxc3xa9l gelijk …maar tis NU wel even hard he….
    Ik hoop voor je dat de pijn snel over is…
    Sterkte …Groeten Sophia

  2. Hoi zus,
    Krijg je nu dit weer voor de kiezen. Pijn is NIET fijn, dus hoop ik dat het snel weer over gaat. Veel sterkte en good goan.
    Geke en Ludie. πŸ˜‰

  3. Goedemiddag Corry.. Hartelijk dank voor de felicitatie op mijn log voor mijn dochter Anouk en haar vriend Sander.. Ik zelf ga niet helpen met de verhuizing,want ik zit zelf met rugklachen,maar ik doe wel andere dingen .. Ben dozen aan het maken met allemaal dingen die ze nodig hebben.. En daar is ze heel blij mee omdat het niet uit maakt qua smaak enzo. En ze krijgen van ons een wasmachine.. Hele fijne vrijdag gewenst! Liefs Marianne πŸ˜› πŸ˜›

  4. we hopen dat je vanacht goed kunt slapen,en datde pijn snel over is.
    volgende maand moet ik weer eens,en hopelijk vind ze niets.
    een heel fijn weekend zonder pijn in de mond hopen we.
    groetjes harmk en aly 😦

  5. bij ons op school hebben ze vorig jaar meegedaan aan actie schoenendoos. dit jaar een ander project.
    kl*…. elke tandarst behandeling…..
    hopelijk voel je je nu al wat beter?
    fijn weekend, groetjes, maja πŸ˜€

  6. moge corry,
    ik weet niet wat ik erger vind hoor; vind een tandarts bezoek (laat staan een behandeling) xc3xa9cht verschrikkelijk!!
    aan die ontstekkingen van mij ben ik al ‘gewend’; komen (en meestal gaan) met regelmaat van de klok…… zit gewoonweg in me. maar nu een paar keer achter elkaar met het risico tot snijden is idd minder leuk……..
    en ja, had daarom gisteren even een dip, maar vandaag ga ik weer door hoor; afwachten en kww……… (kieke’n wat ut word πŸ˜‰ )
    fijne zondag, groetjes, maja πŸ˜€

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

