Aktie schoenendoos 2

Vervolg op logje van gisteren:

Alle spulletjes hebben netjes een plaats gekregen in de schoenendoos.
Het was echt passen en meten, maar met geduld en wijsheid is het wonderwel gelukt.

Omdat ik gisteravond een vergadering had, heb ik de doos meteen maar in de kerk achter gelaten.
Er stonden er al heel wat, maar de meeste dozen zullen wel via de school binnen komen.
Zondag a.s. is de laatste dag dat er ingeleverd kan worden.
Ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk in mijn woonplaats gemaakt zijn.

Er was een vraag of er ook dingen in mogen, waar onze kinderen niets meer mee doen. Natuurlijk mag dat, maar het moet wel schoon en heel zijn. En zeker niet helemaal “uitgewoond”, want dat vind je zelf ook niet fijn om te krijgen.

Een doos waar laarzen in gezeten hebben? Er wordt een “ongeveer-maat” opgegeven, en daar zit een laarzendoos ver boven volgens mij.

(Plaatje over genomen van http://www.operatieschoenendoos.nl/)

Allemaal een hele fijne woensdag gewenst!

Mijn woensdag begon vanmorgen bij de tandarts. Ik zal een brug krijgen, en daartoe moest er een zenuwbehandeling plaats vinden. Zenuwen van te voren, natuurlijk!
Nou, prikje, verdoving volgt, boren en peuteren, maar de tandarts kan geen wortelkanaal vinden. Omdat die brug m.i. wel nodig is, wordt die kies nu vrijdag getrokken. Morgen eerst “happen”, nee niet naar Peijnenburg, maar in zulke blauwe smurrie, zodat de tandtechnicus een mooie brug kan bouwen.
Ben wel benieuwd hoe e.e.a. er uiteindelijk uit komt te zien.

Ik ga voor zulke tanden, maar dat zal er helaas niet meer in zitten. Nou ja, dan maar zo goed mogelijk…..

Zoals je ziet komen deze lachende monden van de website van Dr. Felzer. Deze Nederlandse tandarts heeft een praktijk in Duisburg.
Kijk maar op deze site.
Zou er in Duitsland soms meer te verdienen zijn voor tandartsen?

8 thoughts on “Aktie schoenendoos 2

  1. Niet leuk hxc3xa9 om naar de Tandarts te moeten.
    Ik heb er ook een hekel aan maar wil het wel elk jaar doen.
    Ik hoop dat de actie met de schoendozen heel veel succes zal hebben.
    Nog een fijne avond toegewenst.

  2. Hallo Corr.
    Ik met ook nodig naar de tandarts voor controle.Ik wel nergens last van maar ik snap er niks van hij vind meestal wel een vulling die er uit moet en dan opnieuw gevuld moet worden.Ach… de man moet ook leven.
    Hier doen ze op scholen wel een schoenendoosaktie maar van de kerk heb ik niets gehoord.Het is wel een mooi initiatief vind ik.
    Ik wens je een fijne dag.
    Groeten van Ria.

  3. Goedemiddag Corry.. Ja ik vroeg dat van die laarzendoos,maar je hebt al antwoord gegeven hahah.. Ben ook benieuwd hoeveel mensen er inderdaad een doos hebben neergezet. Maar het idee is in ieder geval geweldig.. Hele fijne dag verder gewenst! Liefs Marianne 😛

  4. Fijn dat je alles IN de doos hebt gekregen….
    Het leek op de foto veel te veel he….
    Ja …en zoals gisteren met mn dochter…..Mooi was dat joh…..
    Heb jij denk ik ook al meegemaakt he….
    Fijne dag voor ullie vandaag
    groeten Sophia 😀

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

