Aktie schoenendoos

Er worden schoenmaatjes gezocht door Samaritanspurse .Schoenmaatjes zijn kinderen (en ouderen) die een schoenendoos vol maken met allerlei spulletjes voor een kind in een land, waar men niet zoveel heeft als wij, hier in Nederland.

Kijk ook eens op http://www.operatieschoenendoos.nl/

Vorig jaar hebben 214.604 kinderen van ongeveer 2400 scholen en kerken meegedaan.
Nu in 2005 hoopt men dat er nog veel meer dozen verstuurd kunnen worden.

Dit jaar gaan de dozen naar kinderen in Tanzania, India en Moldavixc3xab.
Kinderen die soms geen ouders of een huis meer hebben.
Door die schoenendoos vol met spulletjes weten ze even, dat er aan hen gedacht wordt.

Ik doe ook mee! Ik heb een doos beplakt met mooi cadeaupapier en allerlei spulletjes aangeschaft om die doos mee te vullen.
Ik heb er even een foto van gemaakt. Kijk maar:

Tja, en nu ligt dat allemaal mooi op tafel, maar of het allemaal wel in die doos past?
Een paar dingen staan al in de doos, nu de rest nog!
We gaan het proberen!

6 thoughts on “Aktie schoenendoos

  1. Goedemiddag Corry.. Wat een mooi gebaar zeg.. Al zouden de kinderen er dingen in doen die waarmee ze bijna niet mee gespeeld hebben of speelgoed wat nog heel erg goed en netjes eruit ziet.. Of mag dat niet??
    Ziet er leuk uit die doos en ik hoop echt dat het ook gaat lukken dat inpakken in de doos.. Of je neemt een doos waar laarzen in hebben gezeten?? ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› Hele fijne dinsdag gewenst! Liefs Marianne ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

  2. Dat is leuk Corry….dat je dat doet…ja ik had er al over gehoord…
    Maar of dat er allemaal inkan?…word proppen joh…en ja …ik zie het tasje er ook bij liggen Leuk joh…Zo gaan ze wel echt over heel de wereld….ik maak ze al voor Canada en Amerika…leuk he….
    Succes met het inpakken van je schoenen doos
    Ik ga vanavond ook eens goed op die site lezen….
    Fijne avond…ik ga een hapje eten koken
    Groeten Sophia ๐Ÿ˜€

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

