Fotocamera terug!!!

Zoals ik een tijdje geleden al vertelde, was onze camera stuk. We dachten dat er iets mis was met de lens.Daarom, mxc3xa8t garantiebewijs, opgestuurd naar het service-center, en gisteren was die er weer. Volgens het reparatie-dokument was het “optical block + digibord replaced”. Volgens Johan betekent dit zoveel als helemaal een nieuwe camera, maar in de oude behuizing.Meteen maar even geprobeerd. Kijk maar:

Deze krans hangt het hele jaar bij ons buiten aan de muur.
Makkelijk als het straks weer kersttijd is…

Je ziet, de foto is weer mooi scherp.
Dit weekend er maar op uit om nog wat meer te “schieten”.

Morgen eerst naar moeder in Hengelo. “t Belooft mooi weer te worden, dus zullen we zeker een ommetje met haar gaan maken.
Camera maar mee dan!

10 thoughts on “Fotocamera terug!!!

  1. Goedemiddag Corry.. Fijn dat de camera het weer doet. IK zoek nog steeds een hele nieuwe camera,maar moet ik nog ff doorsparen haha. Leuk die krans. Ik zag gisteren tijdens het wandelen ook ergens een kerstman voor de voordeur hangen Dacht echt het moet niet gekker worden met de mensen in Nederland.. πŸ˜› πŸ˜› ,maar nu ze ik maar niets πŸ˜› πŸ˜› Hengelo Overijsel of Gelderland???Hele fijne dag verder gewenst! Liefs Marianne en dikke knuff van Zara! πŸ˜› πŸ˜›

  2. Goedemiddag Corry.. Fijn dat de camera het weer doet. IK zoek nog steeds een hele nieuwe camera,maar moet ik nog ff doorsparen haha. Leuk die krans. Ik zag gisteren tijdens het wandelen ook ergens een kerstman voor de voordeur hangen Dacht echt het moet niet gekker worden met de mensen in Nederland.. πŸ˜› πŸ˜› ,maar nu ze ik maar niets πŸ˜› πŸ˜› Hengelo Overijsel of Gelderland???Hele fijne dag verder gewenst! Liefs Marianne en dikke knuff van Zara! πŸ˜› πŸ˜›

  3. Zo dat is weer een mooie foto. mijn toestel was in de vakantie samen met mij in de rivier gevallen…. 😦 Gelukkig heeft de verzekering een groot deel vergoed, maar toch nog 100 euro eigen ricico..maar ben weer blij met m’n camara.. πŸ˜› πŸ˜›
    Ja en mijn oudste dochter werd verliefd op een jongen in Engeland en dan houd je der echt niet thuis…Maar haar geluk staat boven aan en zijn is mijn man en m’n tweede dochter bij haar als een grote verrassing voor haar πŸ˜€

  4. Ik spreek een beetje wartaal daar boven denk ik…
    Mijn man en Mieke zijn gisteren naar haar toe gevlogen en komen zondag weer terug..Even voor de duidelijkheid πŸ˜›

  5. Inderdaad een mooie heldere foto Corry!!
    Maar …even nog geen Kerst hoor
    T’lijkt buiten wel zomer !!
    Fijne dag morgen…en ik ben ook weer benieuwd naar jouw plaatjes…al zal ik even moeten wachten he…
    Groetjes……tot over een week
    Sophia πŸ˜€

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

