Zomaar wat

Deze log heet “zomaar wat” want ik weet absoluut niet wat ik eens vertellen zal.

O, wacht, ik kan wel even vertellen dat we vanmiddag naar Assen zijn geweest, omdat de Hartstichting daar in een winkel van Super de Boer een cholesteroltest hield.
Ze doen dat in heel veel plaatsen, kijk hier maar. Misschien komen ze ook wel bij jou in de buurt.
Er was nogal animo voor, en ik heb dan ook zo’n 20 minuten in de rij gestaan, voor ik aan de beurt was. De test zelf duurt 3 minuten, plus nog een beetje uitleg, dus ze zijn zo’n 5 minuten per klant bezig.
Gelukkig zaten ze er wel met z’n tweexc3xabn. Anders had het zeker nog langer geduurd.
Maar waar ik heen wil: mijn cholesterolgehalte was 4,3 en dat schijnt uitstekend te zijn.
Helemaal blij dat ik even heb laten prikken.

9 thoughts on “Zomaar wat

  1. Goedemorgen Corry. IK heb ook even gekeken,maar ik zie dat ze bij ons al zijn geweest afgelopen dinsdag,maar bij mij wordt regelmatig gecontroleerd omdat ik hartpatient ben en ook medicijnen heb voor het cholesterol.. IK wens je verder een hele fijne dinsdag toe ! Liefs Marianne en dikke knuff van Zara! πŸ˜› πŸ˜›

  2. Hier heeft alles en iedereen vrij behalve moeders. Die kan wat langer werken dan normaal omdat Pe thuis is…..daar staat tegenover dat ze in 2 dagen dan de uren draait die normaal in 3 dagen gaan dus vrijdag wel lekker vrij πŸ™‚
    Morgen komen de schoonouders hier uit Steenwijk. Pa is erg slecht, dus misschien de laatste keer? Ze worden met Valice van de Zonnebloem gebracht en wij taxieen ze weer terug. Anders is het niet te doen. Dus morgen een ‘zorg’dagje,maar wel gezellig.
    Groetjes van ons. πŸ˜€ πŸ˜€

  3. Ik zag net dat ze al bij ons in Hoorn al waren geweest ik weet van vorig jaar dat de mensen zelfs een uur hebben gestaan nu dat kan ik niet dan ga ik tegen de vlakke ik kan een heleboel maar niet heel lang wachten dat heb ik al van mijn 14de jaar. Dus ik vraag het wel bij de dokter.
    Maar ik begrijp dat die van jou goed was.
    Altijd prettig om dat te weten vind ik altijd.
    Groetjes Corry

  4. begrijpelijk dat de buurvrouw haar verjaardag niet wil vieren. maar er toch even aandacht aanschenken kan ook een hele steun zijn.
    hopelijk word het toch een fijne avond.
    groetjes, maja πŸ˜€

  5. Hier in de buurt doen ze het nergens….volgende keer bij de huisarts maar eens vragen….
    Leuk dat je kleindochter zo aan het tasje is verknocht….
    Ze zijn opeens heel erg populair hoor…t loopt STORM !!
    Vandaag al weer 10 tasjes besteld….
    Vandaag al 4 geschilderd dus nu even wat anders
    Groetjes…Sophia πŸ˜€

  6. Goeie morgen Corry.
    Ik laat iedere 3 mnd. cholesterol en suiker prikken.Ik heb een paar jaar geleden een veel te hoog suikergehalte gehad…en dan ben je de klos want dan met je iedere 3 mnd naar de diabetesconsulente.Suiker is zonder medicijnen altijs goed maar dat cholestererol is 5.6 en dat is net goed maar houdt niet over.En dan te bedenken dat we al jaren zo min mogelijk vet eten en veel olijfolie gebruiken.Ik snap er niks van.
    Nou ja het zal wel in de fam. zitten.
    Ik heb ook niet altijd stof voor een logje hoor.
    Vooral van de week heb ik er helemaal geen zin in.
    De laatste weken misschien te druk geweest?
    Ja we zijn geen 20 meer …
    Fijne dag en groeten van Ria.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

