Druk weekend

Vrijdagavond alweer, en ik weet eigenlijk niet wat ik het eerste of het laatste moet doen.

De notulen van de vergadering, die ik maandagavond had, moeten nog verfijnd worden,
er moet nog een brief naar goede vrienden geschreven worden (ja, dat doe ik nog echt schriftelijk)

en dan heb ik morgen een vergadering in Hoogeveen, waarvoor ik al om kwart over acht in de auto moet zitten.

En dan zondag naar de verjaardag van onze kleindochter. Die wordt 10 jaar en ze krijgt…….. (dat zeg ik nog even niet).
Ook wordt zondag de verjaardag van schoonzoon nog eens dunnetjes over gedaan.

Vooral die vergadering op zaterdag: dat vind ik nogal wat. Duurt van 9 – 16 uur. Ben je dus de hele dag zoet mee.

Afijn, ik begin maar even met die notulen. Zal blij zijn, als ik die klaar heb. Vind ik altijd maar weer een hele klus. Maar ja, je hebt dat vrijwilligerswerk nu eenmaal aangenomen.

Waardoor weer eens de stelling: “Vrijwillgerswerk is vrijwillig, maar niet vrijblijvend” bewaarheid wordt.

2 thoughts on “Druk weekend

  1. Hartelijk gefeliciteerd met je kleindochter een fijne zondag daarbij gewenst.
    Ja Corry vrijwilligers werk in soms drukker als dat je een baan hebt.
    Ik kan daarvan mee praten.
    Groetjes Corry

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

