In 5 minuten heel Noorwegen zien

Via Facebook kreeg ik een prachtige timelapse van Noorwegen. In 5 minuten krijg je heel Noorwegen te zien.
Daarom plaats ik die hier ook maar even, zodat weblogvrienden dit prachtige land ook kunnen bekijken. Zoals gezegd: vraagt niet veel tijd, slechts 5 minuten.
Voor mij allerlei beelden heel herkenbaar. Wat hebben we in de loop van de jaren, ondanks fysieke beperking, veel gezien.
Genieten!

Aanvulling via deredactie.be. In deze timelapsevideo raas je voorbij 15.000 kilometer Noorse natuurpracht. De video is het resultaat van een maandenlange reis doorheen alle 19 provincies van Noorwegen. De maker wil hiermee alle verschillende facetten van het land laten zien. Meer info over het project vind je op zijn website www.rustadmedia.com.

6 thoughts on “In 5 minuten heel Noorwegen zien

    • Hé Plato,
      Blij dat ik je hiermee en ook met de foto van de Lofoten plezier heb gedaan. Als ik zo’n filmpje zie, heb ik gewoon heimwee naar de vakanties in Noorwegen, samen met Johan. Helaas: das war einmal. Maar doet zeer.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry