Thursday Challenge, Thema: Animal

Op zoek naar een mooie plaatje van geeft niet welk dier dan ook. Dacht eerst aan de paarden in de Oostvaardersplassen, maar die zijn hier nog maar een paar dagen geleden te zien geweest.
Nee, ik heb gekozen voor een dier, dat we tijdens onze vakantie in Zweden zomaar tegen kwamen.

eland dichtbij

‘t Was al laat in de avond, we reden wat rond in de omgeving, en daar zagen we ‘em. Wat een machtig groot beest.

This animal we saw in Sweden during our summerholiday in 2007. What an enormous animal!

12 reacties op “Thursday Challenge, Thema: Animal

    • Daar zijn ze in Scandinavie erg bang voor. Een botsing met een eland. Deze dieren staan erg hoog op de benen (poten?), en je zult zoiets maar op je motorkap krijgen. Loopt vaak niet goed af. Dank voor je reactie.

  1. Aha, het is dus een eland. Ik ben altijd in de war met rendieren. Ik zou het verschil ook niet weten. Maar dat kan ik googelen natuurlijk. Mooie foto. Ik dacht dat die dieren een gewei hadden maar deze is helemaal ehhhh…..blootshoofd.

  2. Inderdaad een imposant dier !

    Inmiddels weer terug van vakantie …dus weer even in het ritme komen .al gaan we het weekend wéér :-) Gezellig dat je logt hoor …..ik hoop je weer trouw te bezoeken …
    Sterkte…en vast een fijn weekend
    groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

