Morgen bijzondere dag

17 juli

panorama bruidspaar kaart

1963 2013

Deze dubbelfoto is gebruikt op de uitnodiging voor broers, zussen, kinderen en kleinkinderen voor ons 50-jarig huwelijk, morgen.
Helaas gaat dat feest niet door. Maar onze kinderen halen mij morgenmiddag op om samen een huifkartocht te maken in het nationale park Dwingelerveld. Oudste kleindochter gaat ook mee, zal best gezellig worden, maar ook emotioneel. En het belooft mooi weer te worden, dus de zonnebrandcreme maar mee.

Verder gaat het hier allemaal redelijk. Ene dag beter als de andere, datzelfde geldt voor de nachten. Maar mens, wat moet je veel regelen. Misschien vergeet ik wat, maar daar komen ze dan vanzelf wel om, denk ik dan maar.

11 reacties op “Morgen bijzondere dag

  1. O Corry, ik wist het inderdaad niet van Johan.
    Ik wil je hierbij nog condoleren.
    Het moet hard zijn geweest zo te vernemen dat hij ziek was, en dan het plots overlijden.
    Ik wens je heel veel sterkte toe.
    Gaat het een beetje ?
    De foto’s vind ik heel mooi.
    Hou de moed erin !
    Sterkte !

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

