Zomaar even wat.

Vandaag alweer rotweer. Helemaal geen weer om een “flink” eind achter de rollator te gaan wandelen. Heb ik afgelopen week wel gedaan, en ‘k moet zeggen: dat is goed gegaan. Ik liep echt een groot rond”je”. Intussen wat boodschappen gedaan, en maar weer verder. Toen ik zo ongeveer driekwart van de reis gelopen had, was het eigenlijk wel op.

Even op een terrasje om Johan te bellen of hij mij op wilde halen, met de auto. Wat denk je:  geen gehoor. “Lijn bezet”.  Nou dan nog maar even wachten en opnieuw proberen. Weer niks. Afijn, ‘t komt er op neer, dat ik het laatste  stuk weg ook maar lopend gedaan heb!!  Weer een mijlpaal, denk ik dan maar. 

 

Lees ik net op www.leukespreuk.nl het volgende:

  • Ik heb een echt droomhuwelijk, jammer dat ik iedere keer wakker word

Raar, ik ben juist blij als ik wakker word en Johan zo lekker naast mij ligt. En dat al bijna 50 jaar lang.

 

 

3 reacties op “Zomaar even wat.

  1. De spreuk is leuk. Ik ga hem aan Maria laten lezen. :-)

    50 jaar getrouwd bijna. Wat een mooie mijlpaal. En dat je dan nog steeds van elkaar houdt of juist meer vanwege die vertrouwdheid. Heerlijk.

  2. Hier ook iedere dag weer blij als ik wakker word en Piet hoor snurken…..
    Kijk voor het in slaap vallen is het vreselijk hinderlijk….
    Maar goed …de een word van de wekker wakker en ik van Piet..

    Maar goed Cor ….omdat er niet werd opgenomen..heb je wel mooi een heel stuk verder gelopen …weer een stukje de grens opgeschoven !

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

